گنج‌زاده: ورزشکاران در صف اول خدمت به مردم هستند/ امیدوارم این بار هم در دل نیازمندان امید زنده کنیم

دارنده یک مدال طلا و دو نقره جهان گفت: قهرمانان در زمان مسابقات به دنبال خوشحالی مردم هستند و حالا در شرایط کرونا در صف ول خدمت به مردم قرار دارند.

به گزارش کاراته نیوز سجاد گنج‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برنامه‌های خیریه نیکوکاری همدلی اظهار داشت: فکر می‌کنم یک گروه خوب از ورزشکاران برای اولین بار دور هم جمع شدیم. اتفاقی که در گذشته حداقل در اسلامشهر نیفتاده بود و حتی یادم نمی‌آید ورزشکاران رشته‌های مختلف در جاهای دیگر نیز دور هم جمع شده باشند که در مجموع اتفاق خیلی خوب رقم خورده است. بیماری کرونا در ماه‌های اخیر شرایط زندگی را واقعاً برای همه مردم کشور سخت کرده است و شرایط اقتصادی نیز جالب نیست.

وی تصریح کرد: بچه‌های ورزشکار با توجه به اعتباری که نزد مردم دارند برای انجام این کار خیر دور هم جمع شدند. قهرمانان اسلامشهر و دیگر قهرمانان بزرگ آسیا و جهان در نقاط دیگر در این طرح با ما هم‌مسیر شدند و کمک کردند. قهرمانان وارد این کار شدند و سعی کردند بار ما را سبک‌تر کنند، که این نشان از منش پهلوانی در وجود ورزشکاران است. قهرمانان در زمان قهرمانی همیشه به دنبال این هستند که با نتایج خوب دل مردم را شاد کنند و حالا در زمان تعطیلی مسابقات نیز ثابت کردند که برای خدمت به مردم در صف اول حاضر هستند و نقش پررنگی دارند.

قهرمان کاراته جهان خاطر نشان کرد: بچه‌های اسلامشهر و هیئت یا مهدی (عج) در حرکت اول در شب‌های ماه مبارک رمضان سنگ تمام گذاشتند و خدا را شکر کار را به خوبی انجام دادند. در حرکت دوم نیز قصد داریم دو هزار و ۸۰۰ بسته غذایی را به نیت دو هزار و ۸۰۰ شهید اسلامشهر بین نیازمندان توزیع کنیم. دوست داشتیم این اتفاق زودتر رقم بخورد تا قهرمانان را دوباره دور هم جمع کنیم، اما منتظر یک فرصت مناسب بودیم که خدا را شکر با ثبت خیریه مرکز نیکوکاری همدلی کارمان راحت‌تر شده است و می‌توانیم کارهای بیشتری را انجام بدهیم. امیدواریم مانند مرتبه گذشته هموطنان کمک کنند تا بار دیگر امید را در دل نیازمندان زنده کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا