طباطبایی: جوانان ایران باید با روحیه دفاع مقدس اخت بگیرند

رییس فدراسیون کاراته در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس در این خصوص اظهاراتی داشت.

به گزارش کاراته نیوز  و به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ «سیدحسن طباطبایی» روز پنجشنبه در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس، بیان داشت: هفته دفاع مقدس را به همه تبریک می گویم و آرزو می کنم که همه ما مشمول دعای ایثارگرانی باشیم که از اسلام، انقلاب و کشور دفاع کردند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا از رزمندگی و اجری که شهدا داشتند کمتر نیست. امروز می بینیم با اینکه چندین و چند سال از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس گذشته، اما یاد شهدا هنوز زنده نگه داشته شده است.

وی افزود: ما باید دفاع مقدس را به نسلی که جنگ را ندیده و آن را لمس نکرده به خوبی نشان بدهیم تا بدانند این آرامش، امنیت و اقتداری که امروز شاهدش هستیم را مدیون شهدایی هستیم که جانشان را خالصانه برای این مرز و بوم و نوامیس ما فدا کردند. شهدا مانند شمع سوختند تا اسلام و انقلاب زنده بماند. دفاع مقدس جزو معدود جنگ هایی است که ما حتی یک وجب از خاک کشورمان را به بیگانگان ندادیم. ما با اقتدار و در عین مظلومیت از خود دفاع کردیم. جنک ایران و عراق جنگ میان دو کشور نبود بلکه جنگ میان ایران و استکبار بود. همه ابر قدرت ها دست به دست هم داده بودند تا نظام جمهوری اسلامی را مورد هجمه قرار دهند اما جوانان این سرزمین با رشادت و دلاوری نگذاشتند تا این اتفاق رخ دهد.

رییس فدراسیون کاراته افزود: ما با این روحیه بسیجی، جهادی و شهادت طلبی که داریم در این منطقه ای که در آن هستیم و پر از نا امنی و جنگ در آن وجود دارد، امن ترین کشور هستیم. اقتدار ما برای همه ثابت شده است. امروز هم می بینیم که مدافعان حرم و مدافعان سلامت هر کجا که لازم باشد با ایثار و از خود گذشتگی از کشورشان دفاع می کنند. ما این روحیه رشادت و شهادت طلبی را از امام حسین(ع) و قیام او به ارث بردیم. عطر این روحیه باعث شده ما در شرایط سخت نیز اقتدار خود را حفظ کنیم. باید کاری کنیم تا جوانان ما با این روحیه اخت بگیرند تا انشاالله ایران عزیز ما همچنان پراقتدار باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا