احکام اعضای انجمن کاراته ناشنوایان اعطا شد

احکام اعضای انجمن کاراته ناشنوایان در جلسه ای با حضور دکتر معتمدی سرپرست دبیری ، مسئولین فدراسیون و انجمن ، اهدا گردید.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از وابط عمومی فدراسیون  ورزش‌های ناشنوایان، روز گذشته و در جلسه‌ای با حضور پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون، زهرا داودی نایب رئیس بانوان،  دکتر محمدرضا فضلی رئیس انجمن کاراته ناشنوایان و اعضای کمیته فنی فدراسیون، احکام صادره از سوی رئیس و دبیر فدراسیون برای اعضای انجمن کاراته ناشنوایان اهدا گردید.

در ابتدای جلسه سرپرست دبیری فدراسیون ضمن تقدیر از اقدامات انجمن کاراته در فضای مجازی در زمان شیوع کرونا، اظهار داشت: کادر انجمن کاراته با مدیریت دکتر فضلی و برنامه‌ریزی عالی توانستند در زمان کرونا تمامی ورزشکاران خود را رصد کرده و آمادگی آنها را کنترل کنند.

سرپرست دبیری فدراسیون گفت: در برنامه‌های سال ۹۹ سعی داریم در کنار بخش قهرمانی، بخش همگانی و استعدادپروری را هم فعال‌تر کینم. این امر با مشارکت ۱۰۰ درصدی انجمن و هیأت‌های استانی محقق خواهد شد.

فضلی رئیس انجمن کاراته ناشنوایان نیز گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجمن در شش ماه اول سال ۹۹ ارائه داد. در ادامه حاضران به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

پس از جلسه اعضای انجمن کاراته ناشنوایان با مهران تیشه‌گران رئیس فدراسیون دیدار و پیرامون فعالیت های انجمن بحث و تبادل نظر کردند.

بر اساس احکام صادره، حمیدرضا پورگرامی(دبیر و عضو شورای فنی)، حسین نگینی(نایب رئیس آقایان)، مژگان قربانی(نایب رئیس بانوان)، محمدعلی زمانی و شهرام فرج‌زاده(عضو هیأت رئیسه)، حامد زیکساری(مسئول کمیته آموزش و مربیان)، سیروس یزدانی(مسئول کمیته مسابقات و داوران)، سمیه خانزاد(مسئول کمیته پرورش استعداد) و محمدرضا عبدالمحمدی و مجید صافی (عضو شورای فنی) انجمن کاراته ناشنوایان منصوب شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا