مهدی زاده: بار دیگر قدرت کاراته ایران در جهان ثابت شد/خوشحالم مبارزات من یکی از ده مبارزات برتر جهان شد

دارنده دو مدال طلا و یک برنز انفرادی جهان گفت: با انتخاب مسابقه من به عنوان یکی از بهترین مسابقات ۱۰ سال اخیر کاراته جهان، بار دیگر قدرت کاراته ایران در جهان به اثبات رسید.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، امیر مهدی‌زاده در خصوص اینکه چند روز قبل با انتخاب فدراسیون جهانی کاراته، مبارزه‌اش در فینال وزن ۶۰- کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۲ را به ‌عنوان یکی از برترین و جذاب‌ترین رقابت یک دهه اخیر برگزیده، اظهار داشت: مسابقات جهانی سال ۲۰۱۲ نخستین تجربه من در مسابقات جهانی کاراته بود که لطف خدا، راهنمایی مربیان و تلاش خودم توانستم عنوان قهرمانی را رقابت‌ها را به دست آورم. در فینال این مسابقات به مصاف حریفی از برزیل رفتم که در آن زمان دارنده یک طلا و یک برنز جهانی بود و برای دفاع از عنوان قهرمانی‌ش به روی تاتامی آمده بود. با تمام این تفاسیر مبارزه خوبی در دیدار فینال داشتم و به مدال با ارزش طلا دست یافتم.

دارنده دو مدال طلا و یک برنز انفرادی جهان ادامه افزود: طبق اعلام فدراسیون جهانی ۱۸ مهرماه مسابقه من زیر نظر کارشناسان فدراسیون جهانی آنالیز میشود و فیلم آن در سایت فدراسیون جهانی قرار می‌گیرد. خدا را شکر می‌کنم که با انتخاب مسابقه من به عنوان یکی از بهترین مسابقات در ۱۰ سال اخیر کاراته جهان، بار دیگر قدرت کاراته ایران در جهان به اثبات رسید.

مهدی زاده در گفت‌وگویی که با روابط عمومی فدراسیون کاراته داشت، خاطرنشان کرد: این روزها تمام تلاش من کسب آمادگی و حضور روی تاتامی انتخابی المپیک با آمادگی کامل است. خیلی امیدوارم که در مرحله نهایی رقابت های انتخابی سهمیه المپیک را کسب کنم و در توکیو نیز خوش رنگ ترین مدال را برای ورزش ایران به ارمغان آورم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا