قدردانی رییس فدراسیون جهانی کاراته از برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی در ایران

قدردانی رییس فدراسیون جهانی کاراته از برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی در ایران

رییس_فدراسیون_جهانی_کاراته با ارسال پیامی به فدراسیون کاراته ایران از برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی در کشورمان قدردانی نمود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کاراته، #انتونیو_اسپینوز در پیامی از برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی در ایران قدردانی نمود.

در بخشی از پیام رییس فدراسیون جهانی به سیدحسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته ایران امده است: ” از اطلاعاتی که با خرسندی و قدردانی دریافت شد بسیار سپاسگزارم، مایلم به شما به خاطر تلاشتان و موفقیتی که در برگزاری #مسابقات_ساحلی و #وبینار_آموزشی کسب کردید تبریک بگویم و امیدوارم همچنان این تلاش سخت کوشانه را ادامه دهید.”

◽️لازم به یاداوری است که اولین دوره مسابقات کاتای ساحلی به مدت چهار روز در اصفهان برگزار شد. در این رقابتها که نخستین مسابقات کاراته پس از شیوع ویروس کرونا بود ۴۶۲ رزمی کار کنترلی و غیر کنترلی شرکت داشتند که ۳۰۳ نفر در بخش بانوان و ۱۵۹ نفر در بخش آقایان به رقابت پرداختند.

همچنین نخستین وبینار آموزشی کومیته با حضور و تدریس چهار تن از #قهرمانان_کاراته_جهان به نامهای ذبیح الله پورشب، سجاد گنج زاده ، بهمن عسگری ، امیر مهدی زاده در طی چهار جلسه برگزار شد.

در این جلسات آموزشی نکاتی در خصوص انجام تکنیک در فاصله های مختلف نسبت به حریف و نقاط مختلف داخل تاتامی به همراه اجرای آن انجام شد و سپس به سوالات و درخواست های شرکت کنندگان پاسخ داده شد

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا