زمان آغاز تمرینات ملی پوشان کاراته مشخص شد

در پایان جلسه کادر فنی تیم ملی بانوان با مسئولان فدراسیون کاراته زمان تشکیل اردوی آماده سازی این تیم مشخص شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، اعضای کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان در جلسه با سید حسن طباطبایی رئیس و اشرف امینی نایب رئیس فدراسیون شرکت کرده و برنامه‌های آماده سازی این تیم برای حضور در رقابتهای انتخابی المپیک مورد بررسی قرار گرفت.

سمانه خوش قدم سرمربی تیم ملی بانوان در پایان این جلسه بهخبرنگار مهر گفت: جلسه بسیار خوبی را برگزار کردیم که مقرر شد تمرینات بانوان کاراته کا در طول مهرماه به صورت آنلاین تحت نظر کادر فنی پیگیری شود و در پایان هر هفته گزارشی از روند تمرینات به فدراسیون ارائه شود. پس از آن اردوها را نیز از ابتدای آبان ماه با حضور عباسعلی، بهمنیار و علیپور و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آغاز کنیم.

وی افزود: هدف اصلی در مسابقات پیش رو تثبیت جایگاه سارا بهمنیار در رنکینگ وزن ۵۵- کیلوگرم و رسیدن علیپور به موقعیت کسب سهمیه است. به همین دلیل سخت تلاش می‌کنیم تا با رسیدن به آمادگی لازم به این مهم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص شرایط عباسعلی گفت: جا دارد از مسئولان فدراسیون و کمیته ملی المپیک تشکر کنم برای حمایت‌های انجام شده، به امید خدا طی چند روز آینده عباسعلی به آلمان می‌رود و بلافاصله در پایان کارهای انجام شده توسط پزشکان به تهران بازمی گردد تا تمرینات را پیگیری نماید.

خوش قدم در پایان با ابراز امیدواری برای ریشه کن شدن بیماریکرونا اظهار داشت: این بیماری شرایط جامعه را تحت تأثیر قرار داده و ان شالله زودتر این مشکل حل شده تا مردم بتوانند با ذهن باز به زندگی عادی بازگشته و اتفافات بد برای همیشه از کشورمان دور شود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا