خوش‌قدم: امیدوارم با سه نماینده در المپیک حضور یابیم

سرمربی تیم ملی کاراته زنان ایران، گفت: همه تلاش و هدف ما این است تا تیم کاراته زنان با سه ورزشکار در بازی‌های المپیک توکیو حضور یابد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری تهران_برنا، سمانه خوش‌قدم» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: بزودی در نشستی که با مسوولان فدراسیون خواهیم داشت در خصوص اردوی تیم ملی تصمیم‌گیری خواهد شد.

در این جلسه باید تصمیم‌گیری شود که اردوها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با چه شرایطی آغاز شود. همچنین تعداد نفرات حاضر و محل تمرینات نیز مساله دیگری است که باید در مورد آن بحث و تبادل نظر کنیم.

وی در خصوص سفر دوباره «حمیده عباسعلی» بانوی المپیکی کاراته ایران به آلمان، گفت: قرار است او با حمایت کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و همکاری فدراسیون، مهرماه راهی آلمان شود. در واقع پیچی که در عمل قبلی در زانوی وی به‌کار رفته باید خارج شود.

سرمربی تیم ملی کاراته زنان ایران، ادامه داد: جراح عباسعلی در آلمان تشخیص داد که با توجه به تعویق المپیک، بهترین زمان است که پیج از زانوی او خارج شود.

وی در ادامه به مسابقات پیش‌روی تیم زنان ایران عنوان کرد: پیکارهای مراکش برگزار خواهد شد و باید در آن به میدان برویم. سهمیه عباسعلی برای المپیک قطعی است، اما «سارا بهمنیار» و «رزیتا علیپور» بهترین فرصت را دارند تا در این رویداد نتایج دلخواه را کسب کرده و المپیکی شوند.

خوش‌قدم گفت: تمام تلاش و هدف ما این است تا تیم کاراته زنان ایران با سه ورزشکار در بازی‌های المپیک توکیو حضور یابد.

وی ادامه داد: المپیک بزرگترین رویداد ورزشی جهان است و هر ورزشکاری آرزوی حضور در آن را دارد و امیدوارم بازیکنان ما، ثمره تلاش طولانی مدت خود را گرفته و در المپیک روی تاتامی بروند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا