سعیدی: عباسعلی بنا بر توصیه پزشک معالج به آلمان می‌رود/ او از امیدهای توکیو است

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: اعزام دوباره عباسعلی به آلمان بنابر توصیه پزشک معالج و درخواست خودش بود تا روند درمانی‌اش تکمیل شود.

به گزارش کاراته نیوز کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی ضرورت اعزام دوباره حمیده عباسعلی به آلمان که هزینه‌هایش نیز برعهده کمیته ملی المپیک است، بیان کرد: فدراسیون کاراته برا ی ادامه روند معالجه حمیده عباسعلی، ملی پوش کاراته که سهمیه المپیک کسب کرده، درخواستی داشت که در هیات اجرایی مطرح شد و در نهایت اعزام او به آلمان مورد موافقت قرار گرفت. عباسعلی از امیدهای المپیک توکیو است و باید روند درمانی او تکمیل شود تا بتواند تمرینات جدی خود ر از سر بگیرد.

او ادامه داد: مرحله اول جراحی زانو او در آلمان انجام شد و بنا بر توصیه پزشک معالج او و درخواست خودش تصمیم گرفته شد برای خارج کردن پلاتین‌ها هم به آلمان اعزام شود و مرحله دوم هم توسط همان پزشک معالج خودش انجام شود. به هر حال سلامتی ورزشکاران برای ما مهم‌تر از مدال است. ما تمام هزینه‌های درمانی مرحله قبلی نیز پرداخت کردیم. در مورد سهراب مرادی هم هزینه‌ها را پرداخت کردیم و درمان او خدا را شکر جواب داد و توانست به مسابقات کسب سهمیه المپیک برگردد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که به ورزشکار دیگری کمک هزینه‌ای پرداخت شده است یا خیر؟ گفت: حسن تفتیان بوده که سال گذشته به دلیل شرایط کرونا در اردوی مجارستان، در شرایط قرنطینه قرار گرفت و نتوانست برگردد از این رو به لحاظ هزینه دچار مشکل شد و کمیته ملی المپیک کمک کرد تا شرایط قرنطینه به پایان برسد.

سعیدی در مورد این که امکانات ورزشی دانشگاه آزاد بوشهر قابل استفاده برای تیم‌های ملی است یا خیر؟ تاکید کرد: به همراه آقای لشگری، رییس مرکز تربیت بدنی دانشگاه آزاد بازدیدی از امکانات ورزشی دانشگاه آزاد بوشهر داشتم. با توجه به این که شهرهای جنوبی به لحاظ آب و هوا مشابه توکیو هستند به دستور آقای صالحی امیری این بازدید انجام گرفت و امکانات خوبی وجود داشت که می‌تواند مرکز اردویی برای رشته‌های المپیکی باشد. تیم‌ها قبل از اعزام به المپیک می‌توانند با حضور در این کمپ تمرینی، خودشان را با شرایط آب و هوایی توکیو تطبیق دهند.

او در مورد پرداخت بودجه فدراسیون‌ها نیز گفت: تعهدات خود به فدراسیون‌ها را به ۵۰ درصد رساندیم و حقوق ورزشکاران و کادرفنی که سهمیه گرفته‌اند را کامل پرداخت کردیم؛ هم‌چنین بورسیه‌ها پرداخت شد. در واقع عمده تعهد ما انجام شد. با پیگیری که آقای صالحی امیری دارد سعی می کنیم تا پایان سال در صورتی که تخصیص بودجه داشته باشیم، فدراسیون‌ها را شارژ مالی کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا