چهار کاراته‌کا به اردوی تیم ملی دعوت شدند/ مکان نامشخص اردوها

دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته اواسط مهرماه بعد از نزدیک به هفت ماه تعطیلی با حضور چهار کاراته‌کا برای شرکت در رقابت‌های گزینشی المپیک آغاز می‌شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، بعد از صدور مجوز اردوهای تیم ملی کاراته، فدراسیون کاراته در تلاش است تا شرایط تشکیل اردوی آماده سازی را فراهم کند. آکادمی ملی المپیک از دوران شیوع کرونا برای انجام تعمیرات اساسی استفاده کرده و همچنان تعطیل است تا دست فدراسیون برای انتخاب محلی که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی همراه شود، بسته باشد.

در همین رابطه سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی به رادیو ورزش گفت: بعد از تعطیلی هتل آکادمی، فقط مهمانسرای نصرت در مجموعه ورزشی انقلاب باقی می‌ماند که باید برای تشکیل اردوها مورد استفاده قرار گیرد، البته که در صورت فراهم نشدن شرایط با یکی از استان‌ها که شرایط مناسبی داشته باشد، برای این مهم رایزنی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: باید تاکید کنم که اولویت اصلی حفظ سلامتی کاراته کاهاست، باید مکانی برای تمرین انتخاب شود که از هر لحاظ شرایط لازم را داشته باشد و بتوانیم پروتکل‌های بهداشتی تعریف شده را رعایت کنیم. در صورت فراهم شدن مسائل فوق از اواسط مهرماه به اردو خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی رقابتهای کاراته وان مراکش را اولین میدان پیش رو توصیف کرد و اظهار داشت: این رقابتها که خیلی برای ما مهم است، فروردین ماه برگزار می‌شود و اردوها نیز به همین منظور تشکیل خواهد شد. در این مدت هم علاوه بر ارتباطی که با اعضای تیم داشتم، خود بچه‌ها نیز تمرینات انفرادی خوبی را دنبال می‌کردند.

هروی در پایان از دعوت پورشیب، گنج زاده، مهدی زاده و بهمن عسگری به اردوی تیم ملی خبر داد و عنوان داشت که نفرات دیگری هم برای حضور در این تمرینات دعوت خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا