توقع بیشتری از فدراسیون کارگری داشتم

سرمربی تیم ملی کاراته کارگری: وقتی تیم کاراته قهرمان جهان می‌شود و در مجموع کاروان ایران با مدال‌های خود رتبه سوم جهان را کسب می‌کنند از بابت پاداش‌ها توقع بیشتری داشتم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، عبدالرضا صحرانورد:بعداز حدود یکسال فدراسیون کارگری جوایز مدال آوری قهرمانان کارگری را پرداخت کرد که از این بابت از وزیر کار و رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم.اما وقتی تیم میرود قهرمانی جهان می‌آورد و در بخش کلی سوم جهان می‌شود و چندین پله صعود دارد انتظارم بیشتر از این بود.

سرپرست تیم کاراته کارگری ادامه داد: نسبت به سرپرست‌ها و مربیان کم لطفی کردند و پاداش آن‌ها از مدال آور طلا کمتر بود. موضوع بر سر ۲ میلیون تومان اختلاف نیست، اما به نظرم اینکار زیبا نبود.

وی درباره وضعیت کاراته کا‌ها گفت: مرتب با ورزشکاران در ارتباط هستم و در گروه مجازی که داریم فعالیت و تمرین آن‌ها را پیگیری میکنم، زیرا مسابقات جهانی کرواسی را در پیش داریم و باید از نظر فنی و بدنی آماده باشند.

رئیس انجمن کاراته کارگران ایران گفت: در شرایط کرونایی هم فعال هستیم و کاراته کارگری را رها نکرده ایم، در همین مدت کاتا مجازی در بخش کنترلی و غیر کنترلی و همچنین دوره مربیگری و داوری در استان اردبیل و سیمنار در استان خوزستان را برگزار کردیم.

تیم ملی کاراته کارگران با هدایت عبدالرضا صحرانورد با ۶ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز قهرمان بازی‌های جهانی کارگران اسپانیا در سال ۲۰۱۹ شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا