احداث کمپ تیم های ملی کاراته در ورزشگاه تختی

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از احداث کمپ تیم های ملی کاراته در ورزشگاه تختی خبر داد و گفت: مراحل اداری این کار صورت گرفته و سعی داریم بخشی از کارهای اجرایی این پروژه تا پایان سال ۹۹ به اتمام برسد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رضا گل محمدی ، درباره وضعیت احداث کمپ تیم های ملی کاراته در ورزشگاه تختی اظهار کرد: در حال حاضر مراحل اداری این پروژه در حال اجراست و برای انجام این کار فدراسیون کاراته تقاضای خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ارائه داده است و ما به دنبال تهیه گزارش حقوقی و بررسی کار اولیه برای انجام این پروژه هستیم. البته هنوز مرحله نهایی تحویل زمین صورت نگرفته و بعد از اینکه مراحل اداری صورت گرفت سعی داریم تا پایان سال ۹۹ بخشی از کارهای اجرایی آن را به اتمام برسانیم تا زودتر کمپ تیم های ملی کاراته در ورزشگاه تختی احداث شود.

وی همچنین درباره وضعیت بازسازی ورزشگاه تختی نیز گفت: طی نشستی که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی درباره مشخص شدن پیمانکار این پروژه داشتیم برای این کار مشاوری تعیین شده که منتظر گزارش مشاور اجرای پروژه هستیم.

گل محمدی اضافه کرد: بعد از اینکه مشاور مطالعات لازم را در خصوص وضعیت سازه کابل ها انجام داد باید نتایج را بررسی کنیم و ببینیم که کابل ها نیاز به تعویض دارند و یا می توانیم آنها را دوباره ترمیم کنیم. البته هنوز جواب مطالعات کارشناسی به ما داده نشده و من فکر می کنم یکی دو ماه زمان ببرد تا ما به این نتیجه برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این پرسش که آیا ۴.۵ میلیارد اختصاص یافته برای بازسازی بخشی از ورزشگاه تختی کافی است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: این بستگی به نظر مطالعات و گزارش ارائه شده از سوی مشاور اجرایی پروژه دارد. وقتی گزارش نهایی ارائه شود ما می توانیم بگوییم که بودجه اختصاص یافته کافی است یا خیر. اگر کابل ها نیاز به تعویض داشته باشد بدون شک این بودجه تنها برای تعویض کابل ها اختصاص داده خواهد شد و ما در این صورت باید پیمانکار خود را مشخص کنیم. به هر صورت کار اجرایی بازسازی ورزشگاه تختی شروع شده و بر اساس گزارش مشاور ما باید پیمانکار این پروژه را مشخص کنیم.

گل محمدی همچنین با اشاره به بازگشایی سالن های بدنسازی و اماکن ورزشی استان تهران با ظرفیت ۵۰ درصد افزود: سالن های بدنسازی و اماکن ورزشی استان تهران در حال حاضر با ظرفیت ۵۰ درصد فعالیت خود را آغاز کردند و برای بازگشایی استخرهای سرپوشیده منتظر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت ورزش و جوانان هستیم.

وی در پایان گفت: از زمان شیوع کرونا تا به امروز به دلیل تعطیلی سالن های بدنسازی و اماکن ورزشی آسیب زیادی به باشگاه های خصوصی وارد شده است. بطوریکه در حال حاضر تنها ۴۸۰۰ مکان ورزشی فعالیت خود را شروع کرده اند و بسیاری از سالن ها و اماکن ورزشی به دلیل عدم درآمد زایی امکان بازگشایی نداشتند و این مسئله آسیب زیادی را به آنها وارد کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا