برای شروع اردوهای تیم‌ملی منتظر اعلام برنامه از سوی سرمربی تیم هستیم/ خبر ناقل بودن یکی از اعضای تیم‌ملی کذب است

دبیر فدراسیون کاراته گفت: برای شروع اردوهای تیم‌ملی منتظر اعلام برنامه از سوی سرمربی تیم هستیم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل ازخبرگزاری برنا، وحید مومنی، دبیر فدراسیون کاراته، درباره علت عدم برگزاری اردوهای تیم ملی در گفت‌: فدراسیون برای شروع اردوهای تیم‌ملی منتظر اعلام برنامه از سوی سرمربیان تیم‌ملی است هر چند هم شهرام هروی و هم سمانه خوشقدم هر دو برنامه‌هایی مختصری اعلام کردند اما هنوز برنامه دقیق و مشخصی به ما داده نشده است.

او با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته وان مراکش توضیح داد:

ما در حال حاضر رقابت‌های کاراته وان مراکش را در پیش داریم که بر اساس تاریخ اعلام شده حدود ۷ ماه فرصت برای آماده‌سازی وجود دارد. بنابراین جای نگرانی نیست و به زودی اردوهای تیم ملی کاراته هم مانند سایر رشته‌های ورزشی برگزار می‌شود.

دبیر فدراسیون کاراته  در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود احتمال ناقل بودن یکی از افراد حاضر در اردو مانع از برگزاری تمرینات است؟ گفت: خیر چنین خبری صحت ندارد و بازیکنان در سلامتی کامل هستند. برای ما هم اولین اولویت سلامتی بازیکنان و کادر فنی است بنابراین تلاش خواهیم کرد اردوهای تیم ملی را با حفظ رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

مومنی با اشاره به اعلام آمادگی چند کشور برای حضور در لیگ مجازی کاتای ایران ادامه داد:ما مربیان زیادی در خارج از ایران داریم به همین دلیل با معرفی پتانسیل کاراته ایران در کشورهای خارجی خوشبختانه لیگ‌های ما هم مورد توجه قرار گرفتند. برای این فصل هم سه کشور روسیه، هند و سوئد متقضی حضور در لیگ مجازی کاتا ایران بودند. قطعا فدراسیون ایران از این اتفاق استقبال می‌کند و بی‌شک با بررسی شرایط تلاش می‌کنیم زمینه حضور تیم‌های خارجی را هم در لیگ کشورمان فراهم کنیم.

دبیر فدراسیون کاراته در پایان درباره زمان احتمالی شروع سوپر لیگ کاراته بیان کرد: کارهای ابتدایی را انجام دادیم ولی فعلا ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مجوز برگزاری هیچ رویداد ورزشی را صادر نکرده است. قطعا اگر قرار باشد مسابقه‌ای برگزار شود طبق برنامه‌ای که طراحی کردیم لیگ را برگزار خواهیم کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا