درخشش بانوی قمی در نخستین رقابت مجازی پاراکاراته ایران

بانوی کاراته‌کای استان قم در نخستین دوره مسابقات پاراکاراته قهرمانی کشور به عنوان یکی از نفرات برتر و برگزیده این پیکارها معرفی شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نخستین دوره مسابقات مجازی پاراکاراته کشور با عنوان ورزش در خانه در هر دو بخش دختران و پسران به انجام رسید و تعداد ۴۳ کاراته‌کا به نمایندگی از ۱۰ استان برای کسب رتبه‌های برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در بین برترین‌ها عصمت براتی از استان قم نیز حضور داشت، کاراته‌کایی که با اجرای کاتای گوجوشیهوشو به مربیگری سیده‌مینا موسوی بین نفرات برگزیده بانوان بالای ۴۰ سال قرار گرفت.

خبر دیگر از کاراته استان قم این است که کاراته‌کاها این روزها آماده حضور در نخستین دوره مسابقات لیگ مجازی کاتای کشور می‌شوند، لیگی که با عنوان جام مدافعین سلامت در هر دو بخش بانوان و آقایان برنامه‌ریزی شده و در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان به انجام خواهد رسید.

شرکت کنندگان در این دوره از پیکارها برای کسب رتبه‌های برتر در سه گروه کمربندی قهوه‌ای و مشکی، گروه سبز، آبی و بنفش و گروه سفید، زرد و نارنجی با یکدیگر رقابت می‌کنند، در شرایطی که هر تیم در ترکیب خود از سه کاتاروی انفرادی بهره می‌برد و در هر مرحله نیز سه کاتارو بر اساس ترکیب ارسال شده از سوی مربی، کاتای خود را اجرا و ارسال می‌کند.

حداقل تعداد نفرات برای یک تیم دو نفر و حداکثر کاتارو در ترکیب هر تیم ۶ نفر است و ثبت‌نام از کاتاروهای علاقمند به حضور در این مسابقات تا سی‌ام مرداد ماه از طریق سامانه ملی کاراته انجام شده است، ضمن اینکه همزمان سازمان لیگ فدراسیون کاراته برای برگزاری دومین لیگ مجازی کاتای کشور برنامه‌ریزی کرده است.

این لیگ ویژه سبک‌های آزاد با هدف ایجاد انگیزه در بین کاراته‌کاهای هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، پیکارهایی که با شعار همه با هم کرونا را شکست‌ می‌دهیم به انجام خواهد رسید و قم به واسطه موفقیت‌های چند سال اخیر در بخش کاتا یکی از مدعیان کسب رتبه‌های برتر این لیگ به شمار می‌رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا