برخی هیات‌های ورزشی استان مرکزی انتظارات را برآورده نکرده‌اند

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان مرکزی از اعلام رتبه بندی ۱۱ رشته ورزشی از سوی فدراسیون ها در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری ایسنا / مرکزی ،ابوالفضل یوسفی با اعلام این خبر افزود: بر اساس اعلام فدراسیون کاراته، هیات استان مرکزی رتبه برتر کشور را کسب کرده و در هیات ناشنوایان رتبه استان مرکزی سوم اعلام شده است که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: استان مرکزی در رشته اسکی رتبه پنجم، هندبال و کونگ فو ششم، بدمینتون هفتم و بیماران خاص رتبه هشتم را در سطح کشور کسب کرده که عملکرد خوبی ارزیابی می شود.

وی ادامه داد: رتبه هیات های استان مرکزی در رشته گلف ۱۵، هیات جانبازان و معلولین ۱۷، هیات سه‌گانه ۲۰، ووشو ۲۴ و سوارکاری ۲۶ بوده است.

یوسفی تصریح کرد: قطعا در تخصیص اعتبارات، رتبه و عملکرد هیات ها در سطح کشور یکی از ملاک های اصلی است و امیدواریم بزودی رتبه بندی سایر رشته های ورزشی هم از سوی فدراسیون ها اعلام شود.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان مرکزی در پایان گفت: متاسفانه برخی روسای هیات ها انتظارات را برآورده نکردند. در ابتدای کار، برخی روسای هیات ها اعلام کرده بودند که اقدامات خوبی در رشته مربوطه انجام می دهند که به واقع این انتظارات برآورده نشد و امیدواریم در سال ۹۹ شاهد بهبهود عملکرد این هیات ها باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا