گرشاسبی: هدف اصلی کمیته آموزش کمک به ارتقاء سطح فنی و علمی مربیان و ورزشکاران است

رئیس کمیته آموزش فدراسیون کاراته گفت : هدف اصلی ما کمک به ارتقاء سطح فنی و علمی مربیان و ورزشکاران است که با همکاری هیات ها، سبک ها، و دیگر کمیته های فدراسیون انشاا… .محقق خواهد

به گزارش کاراته نیوز یوسف گرشاسبی رئیس کمیته آموزش فدراسیون در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت : به خاطر اعتماد مجموعه فدراسیون کاراته به اینجانب تشکر می کنم و وظیفه خود می دانم از آقایان دکتر مرجانی، دکتر اشجعی و دکترفرید خمامی که زحمت مسئولیت این کمیته را در ادوار گذشته بر عهده داشتند تقدیر نمایم. و با توجه به تخصص و تعهد اعضای قبلی این کمیته قصد ادامه کار با همین افراد را دارم و امیدوارم تمامی مسئولیت هایی که بر عهده این کمیته است را به خوبی و با موفقیت با همکارانم در کمیته آموزش به انجام برسانیم.

وی افزود : قصد داریم برنامه های این کمیته را با همکاری هیات ها، سبک ها و دیگر کمیته های فدراسیون برای پیشرفت کاراته اجرایی نماییم.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون کاراته ادامه داد: مربیان برای تمدید اعتبار درجات مربیگری و به روز رسانی سطح فنی و علمی و جلوگیری از مشکلات حقوقی پس از ثبت اطلاعات خود در سامانه فدراسیون به عنوان مربی می بایست در کلاس های باز آموزی که از طریق این کمیته با همکاری هیات ها و سبک ها و کمیته های فدراسیون که به صورت حضوری و یا مجازی برگزار خواهد شد شرکت کنند.

گرشاسبی در پایان تصریح کرد: امیدوارم فعالیت های این کمیته به تقویت سطح فنی و علمی خانواده بزرگ کاراته کمک نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا