طباطبایی: کار کاراته برای کسب سهمیه المپیک هنوز تمام نشده است/حقوق المپیکی‌ها پرداخت شد

پس از اعلام کمیته ملی المپیک مبنی بر واریز بخش دوم حقوق ورزشکاران المپیکی، فدراسیون کاراته نیز حقوق المپیکی‌ها را پرداخت کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، کمیته ملی المپیک روز دوشنبه خبر از پرداخت حقوق ورزشکاران المپیکی خبر داد که نام چهار کاراته کای ملی پوش که موفق به کسب سهمیه شده‌اند نیز در این لیست بود.

در همین رابطه فدراسیون کاراته علاوه بر بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، حمیده عباسعلی و سارا بهمن یار، همانند مرحله اول برای ذبیح الله پورشیب نیز مبلغ ۳۰ میلیون تومان حقوق طبق برنامه کمیته ملی المپیک را پرداحت خواهد کرد.

سید حسن طباطبایی در گفتگو با مهر در این خصوص گفت: تا زمانی که پورشیب و گنج زاده در کورس کسب سهمیه هستند و تعیین تکلیف نشده که کدام یک المپیکی هستند، هر دو را به مثل یک ورزشکار المپیکی کمک و حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تاکنون ما فقط برای عسگری، عباسعلی، هروی و خوشقدم حقوق دریافت کرده‌ایم، ولی فدراسیون برای بهمن یار، پورشیب و گنج زاده نیز حقوق‌ها را واریز خواهد کرد.

رئیس فدراسیون کاراته در پایان سخنان خود گفت: هنوز کار ما برای کسب سهمیه به اتمام نرسیده و با صدور مجوز فعالیت از سوی ستاد کرونا و عادی شدن شرایط اردوهای آماده سازی را برای شرکت در رقابتهای انتخابی المپیک آغاز خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا