دروازه اردوهای تیم ملی کاتا به روی کاراته کاهای کرمانی

با اتمام رقابت های لیگ کاراته وان ایران و مشخص شدن رنکینگ کاتا روهای کشور، سفید پوشان مس کرمان جایگاه های برتر را از آن خود کردند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کرمان،احمدی امیری، رئیس هیئت کاراته استان کرمان گفت: با اعلام اتمام رقابت‌های لیگ کاراته وان کشور از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و مشخص شدن رنکینگ کاتا رو‌های کشور، سفید پوشان مس کرمان جایگاه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

او افزود: پس از پایان یافتن سه دوره پیکار‌های کشوری، مهدی رضایی کاتا رو انفرادی امید با برد قاطع حریفان خود با کسب ۲ هزار و۷۰ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد.  امیری تصریح کرد: محمد مهدی شجاعی دیگر نماینده مس کرمان با جمع آوری هزار و ۱۱۰ امتیاز بر سکوی چهارم تکیه زد، هدایت فنی این قهرمانان را مسعود دانشور برعهده داشت.

رئیس هیئت کاراته استان کرمان گفت: تیم کاتای صنعت مس با ترکیب ابوالفضل شیخ شعاعی، محمد حسین مهدی زاده و رضا پوردهقان به مربیگری عابد علمدارزاده با کسب ۲ هزار و ۹۰ امتیاز رنکینگ نخست کاتای تیمی جوانان را به خود اختصاص داد.  امیری افزود: میلاد ملک پور نیز در پیکار‌های انفرادی جوانان با هدایت مهدی محمدی با احتساب ۲ هزار و ۲۳۰ امتیاز در رده دوم جای گرفت.

او تصریح کرد: امیر حسن معین الدینی دیگر نماینده جوانان مس کرمان با شمارش هزار و ۶۷۰ امتیاز در جایگاه چهارم این رقابت‌ها ایستاد، معین الدینی زیر نظر مصطفی پورجلالی در این رقابت‌ها حضور داشت.

امیری بیان داشت: در کاتای تیمی نونهالان، مس کرمان با داشتن ۳ نماینده در این سری پیکار‌ها حضور داشت که در پایان یک تیم صاحب عنوان شد.

رئیس هیئت کاراته استان کرمان افزود: تیم الف مس کرمان با ترکیب امیرحسین اسدی، سبحان عوض پور و امیرحسین عربی به مربیگری علیرضا سعیدی در جایگاه چهارم این رقابت‌ها ایستاد.

امیری از محسن رشیدی نژاد مدیر فنی تیم کاتا مس کرمان و ناصر یعقوبی، مجید عطاپور و حجت نوذری کادر مربیان و قهرمانان منتخب تیم مس کرمان که در کسب این نتایج درخشان تاثیر بسزایی داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا