طباطبایی مطرح کرد: فدراسیون کاراته مشکلی با سرمربی اش ندارد

رئیس فدراسیون کاراته: فدراسیون کاراته مشکلی با سرمربی تیم ملی ندارد و هر موضوعی را درون خانواده حل می‌کند.

به گزارش کاراته نیوز سیدحسن طباطبایی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره علت سکوت چند ماهه سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته و احتمال دلخوری وی از فدراسیون، گفت: مشکلی با سرمربی تیم ملی نداریم و اگر هم موردی باشد، درون خانواده کاراته حل می‌شود.

وی افزود: به هر حال شرایط با وجود کرونا سخت است و امیدواریم با گذر از این وضعیت بتوانیم مثل قبل فعالیت‌های خود را دنبال کنیم.

 پیگیری برای مجوز تمرین 

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص اینکه آیا این فدراسیون درخواستی برای کسب مجوز برگزاری اردو‌های تیم ملی از ستاد مبارزه با بیماری کرونا در ورزش دارد یا خیر، گفت: پیگیر این موضوع هستیم، اما تا مسابقات بین المللی شروع نشود، ورزشکاران هم تمرینی ندارند. معمولا در شرایط عادی هم برای مسابقات پیش رو برنامه ریزی اردویی داشتیم.

وی افزود: باید اولویت را سلامتی ورزشکار بدانیم و فعلا المپیکی‌های کاراته زیرنظر مربیان تیم ملی به صورت انفرادی تمرین می‌کنند.

طباطبایی گفت: کرونا شرایط را سخت کرده است و برخی از ورزشکاران هم به این بیماری مبتلا شده اند. تا جایی که می‌توانیم با حفظ فاصله اجتماعی، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم و تابع تصمیمات ستاد کرونا در ورزش هستیم.

 امیدواری برای احداث خانه کاراته 

وی در خصوص احداث خانه کاراته، افزود: کار‌های حقوقی احداث خانه کاراته در مجموعه ورزشی تختی در حال انجام است و در مراحل ابتدایی کار هستیم، بنابراین خیلی نمی‌توانیم درباره جزئیات صحبت کنیم، اما امیدوارم عمر مدیریتم در این فدراسیون اجازه دهد تا این محل احداث شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا