روحانی: سه، چهار ماه طوفانی در پیش داریم/ اجازه ندادیم کاراته‌کا‌های روسیه افت کنند

سرمربی تیم ملی کاراته روسیه گفت: روسیه تا الان هیچ سهمیه المپیکی کسب نکرده و سه، چهار ماه طوفانی در پیش داریم.

به گزارش کاراته نیوز، حسین روحانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص زمان حضورش در روسیه اظهار داشت: روز جمعه پروازی به قطر دارم و از آنجا به ترکیه و در نهایت به روسیه می‌روم. تمام این مدت به صورت آنلاین تمرینات بدنسازی و کاراته ملی‌پوشان روسیه را زیرنظر داشتم و اگر خدا بخواهد از اردوی بعدی هم بالای سر تیم خواهم بود.

وی افزود: نخستین اردوی تیم ملی کاراته روسیه از ۲۰ جولای تا اول آگست برگزار شد که من در تمرینات حضور فیزیکی نداشتم، اما به صورت آنلاین همه چیز را زیر نظر گرفتم. به امید خدا اردوی دوم هم از ۲۶ آگست پیگیری می‌شود که به این اردو خواهم رسید.

سرمربی تیم ملی کاراته روسیه ادامه داد: مسابقات بین المللی کاراته از اسفند ماه آغاز می‌شود و تا رقابت‌های جهانی فرانسه که آخرین شانس برای کسب سهمیه المپیک است ادامه خواهد داشت. ما در تمام کاراته وان‌هایی که در تقویم جهانی در نظر گرفته شده شرکت می‌کنیم تا بچه‌ها پس از چندین ماه دوری از مسابقات در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

روحانی ادامه داد: تیم ملی کاراته روسیه تا الان هیچ سهمیه المپیکی کسب نکرده و سه، چهار ماه طوفانی در پیش داریم. نکته جالب این است رقابت‌های قهرمانی اروپا هم برای مسئولان فدراسیون کاراته روسیه اهمیتی ندارد و تمام تمرکز ما معطوف پاریس است و نباید این فرصت بزرگ برای کسب سهمیه المپیک را به سادگی از دست بدهیم.

قهرمان سابق کاراته جهان با اشاره به اینکه از اسفند سال گذشته به روسیه نرفته است، تصریح کرد: به علت شیوع ویروس کرونا برنامه تمرینی ما به هم ریخت، اما با ملی‌پوشان در ارتباط بودم و برنامه تمرینی را به آنها ارائه کردم و اجازه ندادیم کاراته‌کا‌های روسیه افت داشته باشند.

روحانی در پایان خاطرنشان کرد: شنیده‌ام روسیه واکسن کرونا را کشف کرده و در حال حاضر پرسنل درمان و سالمندان در حال واکسینه شدن هستند. با توجه به اینکه المپیک در پیش است قطعا مسئولان این کشور توجه ویژه‌ای به ورزشکاران دارند و ما هم واکسینه خواهیم شد و امیدوارم هرچه زودتر این واکسن در سراسر دنیا پخش شود تا از شر این ویروس خلاص شویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا