مزارعی: تعیین و استخراج شاخص ها و بسترسازی های موثر در فرایند استعدادیابی از برنامه های این کمیته است

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته گفت: برنامه این کمیته در مرحله اول تعیین و استخراج شاخص ها و بسترسازی های موثر در فرایند استعدادیابی به صورت علمی است که باید در اختیار مربیان استعدادیاب کاراته و فعالین در این حوزه قرار بگیرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته  امین مزارعی رئیس کمیته استعدادیابی اظهار داشت: در سطح کشور مربیان و استعدادهای بسیاری داریم که باید مورد توجه قرار گرفته شوند و تا حد امکان جدیدترین دانش و امکانات در اختیارشان قرار گیرد. برنامه این کمیته در مرحله اول تعیین و استخراج شاخص ها و بسترسازی های موثر در فرایند استعدادیابی به صورت علمی است که باید در اختیار مربیان استعدادیاب کاراته و فعالین در این حوزه قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به المپیکی شدن کاراته، و اهمیت و پتانسیل بالای این رشته ورزشی نیاز به کار علمی بلند مدت، بنیادین و سیستم محور در این حوزه بیش از پیش ضروری می باشد. همکاری با سازمانها و ارگانهایی که می توانند در امر استعدادیابی به ما کمک کنند از جمله آموزش و پروش، فدراسیون دانش آموزی و بسیج از اولویت های ما خواهد بود.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته ادامه داد: فعال کردن و ایجاد پایگاههای استعدادیابی و بانک اطلاعاتی مستعدین در سراسر کشور، نظارت بر عملکرد آنها و اجرای طرح نگهداشت استعدادهای شناسایی شده از اهم برنامه های این کمیته می باشد.

مزارعی در پایان تصریح کرد: از تمامی هیات های استانی، سبک ها، مربیان و تمام عزیزانی که میتوانند در این زمینه به پیشرفت و آینده  کاراته کشور کمک کنند دعوت به همکاری میکنیم. و همچنین جا دارد از برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر پاشایی و اعضای کمیته استعدادیابی که زحمات زیادی کشیدند و دستاورد های خوبی از خود به یادگار گذاشتند نیز تشکر ویژه داشته باشم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا