تحولات ورزشی پسا کرونا، استراتژی اصلی سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، فعالیت های پسا کرونا را رویکرد اساسی و استراتژی اصلی سازمان منطقه آزاد کیش، مجموعه های مرتبط و بخش خصوصی عنوان کرد.

به  گزارش کاراته نیوز و به نقل از ایلنا؛ دیدار محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم و هیئت کاراته کیش با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با محوریت تحولات ورزشی و قدردانی از اقدامات موثر این سازمان در عرصه مبارزه جدی و مستمر با ویروس کرونا، در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

در این نشست غلامحسین مظفری با بیان این که شیوع موج دوم بیماری کرونا، تمام فعالیت های اقتصادی، گردشگری، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی این منطقه را تحت تاثیر قرار داده است گفت: در بازه زمانی اسفند ۹۸ تا فروردین ۹۹ با تلاش همه دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه موفق شدیم با حفظ برند کیش از جمله حوزه های سلامت در سطح کشور به عنوان منطقه پاک مطرح شویم.

مظفری در ادامه افزود: با اقدامات پیشگیرانه، اجرای طرح قرنطینه و رعایت ضوابط بهداشتی، توانستیم در کشور کارنامه خوبی را کسب کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش حضور ورزشکاران در مسابقات فضای مجازی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با محدودیت های موجود و با تلاش تمام ورزشکاران ضمن حفظ برند جزیره کیش این اقدام مهم به عنوان یک الگو در سطح کشور مطرح شد.

غلامحسین مظفری خاطر نشان کرد: برخورداری این منطقه از شرایط مطلوب اقلیمی، امکان تردد های مناسب در مسیرهای منتهی به جزیره کیش از داخل و خارج از کشور و فراهم نمودن زیرساخت های ورزشی، در آینده نزدیک شاهده رخدادهای مهم ملی و بین المللی در سطح جزیره کیش خواهیم بود.

مظفری ادامه داد: مجموعه ورزش جزیره کیش با یک رویکرد جدید موفق به برگزاری مسابقات ورزشی در بستر مجازی شدند و حاصل نتایج این رقابت ها نشان دهنده تلاش و همت تمام ورزشکاران این منطقه است.

در ادامه این نشست محمد تقی خراسانی با اشاره به حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که از روحیه مردمی، ورزشی و نگاه مثبت به حوزه ورزش جزیره کیش برخوردار است گفت: با اقدامات مثبتی که در سطح جهان و جزیره کیش رخ داد برگزاری مسابقات ورزشی در فضای مجازی بود که در این منطقه با شعار “در خانه بمانیم ورزش کنیم” ورزشکاران کیش موفق به کسب رتبه های نخست و مدل آور این مسابقات شدند.

پرویز حیدری راد رئیس هیئت کاراته بانوان جزیره کیش نیز از حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که موجب ایجاد یک فضا و بستری مناسب در حوزه ورزش در این منطقه شده است افزود: یکی از نقاط قوت این منطقه مدیریت بحران و مبارزه با مواد مخدر در این منطقه است.

گفتنی است در پایان این نشست با حضور محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم، اعضای هیئت کاراته بانوان و ورزشکاران این رشته ورزشی با اهدای لوح سپاس از تلاش های شبانه روزی غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مسئولین این سازمان در عرصه مبارزه جدی و مستمر با ویروس منحوس کرونا تشکر و قدردانی کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا