طباطبایی: شرایط برای برگزاری اردوی تیم‌های ملی کاراته فراهم نیست

رییس فدراسیون کاراته با بیان اینکه در شرایط فعلی هدف‌مان حفظ حداقل آمادگی ملی‌پوشان است، گفت: در حال حاضر به دلیل حفاظت از سلامت ورزشکاران، امکان برگزاری اردوهای تیم ملی فراهم نیست.

به گزارش کاراته نیوز ًسید حسن طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ملی پوشان کاراته ایران با توجه به تعطیلی چند ماهه اردوها و مسابقات به دلیل شیوع کرونا، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا تمرینات تیم ملی، لیگ و تمامی رقابت های بین المللی به تعطیلی کشیده شده و همه رویدادهای ورزشی از جمله کاراته تحت تاثیر این ویروس منحوس قرار گرفته است. با توجه به شرایط پیش آمده در این دوران سعی کردیم کلاس‌های دانش افزایی، مربیگری، داوری، آزمون ها و استاژها را بصورت آنلاین برگزار کنیم.

وی با اشاره به نظارت کادر فنی بر وضعیت آمادگی ملی پوشان، خاطرنشان کرد: تمام سعی ما این است که شرایط را بگونه ای فراهم کنیم که بچه های تیم ملی تمرینات خود را بصورت انفرادی انجام دهند تا حداقل آمادگی خود را حفظ کنند.

طباطبایی تصریح کرد: آن چه که مهم است ورزشکاران با حضور در اردوهای تیم ملی و رقابت های بین المللی می توانتد به آمادگی ایده آل برسند.امیدوارم با دعای خیر مردم این بلا از سر مردم جهان مرتفع شود و اوضاع مانند گذشته به روال عادی بازگردد.

رییس فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که آیا امکان از سرگیری اردوهای تیم ملی در شرایط قرنطینه وجود دارد یا خیر، گفت: اجازه تشکیل اردوهای تیم ملی با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا است. در این میان اولویت اصلی حفاظت از سلامت ورزشکاران است که در وهله نخست قرار دارد.

وی در پایان گفت: به محض عادی شدن شرایط و با نظر ستاد مقابله با کرونا قطعا مجوز برگزاری اردوهای تیم های ملی کاراته صادر خواهد شد. در شرایط حال حاضر و با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا مجوز آغاز اردوها و مسابقات صادر نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا