دومین دوره مسابقات مجازی کاتا و لیگ برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقات کاتا برای سبک‌های آزاد و لیگ سبک‌های کنترلی به صورت برخط (مجازی) برگزار می‌شود.

به گزارش کاراته نیوز به نقل از فدراسیون کاراته، سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته قصد دارد دومین دوره مسابقات مجازی کاتا کشور در دو بخش بانوان و آقایان را برای سبک‌های آزاد و همچنین نخستین دوره لیگ مجازی کاتا کشور در دو بخش بانوان و آقایان را برگزار کند.
دومین دوره مسابقات کاتا مجازی کشور در راستای ترغیب و جذب حداکثری جامعه کاراته غیر کنترلی در دو بخش بانوان و آقایان و تمامی رده‌های سنی (خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) با شعار “همه با هم کرونا را شکست می‌دهیم” برگزار خواهد شد. این مسابقات در دو بخش کمربند زیر قهوه‌ای – مشکی و قهوه‌ای – مشکی برگزار می‌شود.
همچنین قرار است نخستین دوره مسابقات لیگ مجازی کاتا کشور تحت عنوان “جام مدافعین سلامت” در دو بخش بانوان و آقایان، در چهار رده سنی (خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان) و سه گروه کمربندی (قهوه‌ای، مشکی – سبز، آبی، بنفش – سفید، زرد، نارنجی) برگزار شود.
با اعلام سازمان لیگ ترکیب هر تیم در هر یک از لیگ‌ها متشکل از ۳ کاتارو انفرادی است که در هر دور ۳ کاتارو بر اساس ترکیب ارسالی مربی، کاتا معرفی شده را اجرا و ارسال میکنند. حداقل تعداد اعضا یک تیم ۲ و حداکثر آن ۶ نفر است.
نام‌نویسی تیم‌ها در لیگ مجازی کاتا و دومین مسابقات قهرمانی کاتای مجازی سبک‌های غیر کنترلی کاراته از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ مرداد است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا