بهمنیار: وارد حواشی خانه کاراته نمی شوم/ صددرصد سهمیه المپیک را کسب می کنم

ملی پوش وزن منفی ۵۵ کاراته ایران گفت: در مورد حواشی احداث خانه کاراته هیچ نظری ندارم و وارد این مسائل نمی شوم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبر نگاری جی پلاس،سارا بهمنیار ملی پوش کاراته زنان ایران، در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار کرد: همه تیم شرایط خوبی داریم و تمریناتمان را در فضای باز، زیر نظر کادر فنی و طبق برنامه انجام می دهیم‌. البته تمرینات انفرادی و بیشتر به صورت آمادگی جسمانی،  بدنسازی، تمرینات میدانی  و دویدن است.

او افزود: در هر حال تمرین را قطع نمی کنیم تا بتوانیم آمادگی مان را تا حدی نگه داریم. با توجه به اینکه نمی شود در باشگاه تمرین کرد پیشرفت زیادی هم نمی توانیم داشته باشیم  بنابراین بیشتر روی حریف ها و فیلم مسابقات تمرکز داریم تا بتوانیم حریفان را آنالیز کنیم و نقاط قوت و ضعفشان را بشناسیم.

بهمنیار با اشاره به رقابت با حریف اتریشی برای کسب سهمیه المپیک توکیو بیان کرد: نماینده اتریش حریف قدرتمندی است اما اختلاف امتیاز خوبی با این ورزشکار دارم. نگاه من به این مسابقه کاملا مثبت است و صد در صد سهمیه المپیک را کسب می کنم.

او در مورد احداث خانه کاراته گفت: این که جایی داشته باشیم که برای خودمان باشد و بی نیاز باشیم اتفاق خیلی خوبی است و به فال نیک می گیرم.

سارا بهمنیار  در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید مشترک بودن سالن تمرین با بوکس باعث ایجاد مشکل شود عنوان کرد: من در این مورد نظری ندارم و وارد این مسائل نمی شوم.

ملی پوش کاراته در پایان درباره صحبت های جنجالی رییس فدراسیون بوکس و واکنش مربیان و کاراته کارها تاکید کرد: واقعا راجع به این سوال ها نظری ندارم و سعی می کنم فقط روی تمریناتم تمرکز کنم تا بتوانم بهترین نتایج را بدست آورم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا