انتقاد کاپیتان تیم ملی کاراته از موضع‌گیری رئیس فدراسیون بوکس

کاپیتان تیم ملی کاراته با انتقاد از موضع‌گیری رئیس فدراسیون بوکس، گفت: انتظار می رود آقایان با اطلاعات در مورد کاراته صحبت کنند و تلاش کاراته کاها را زیر سئوال نبرند….

به گزارش کاراته نیوز،و به نقل از مهر، ذبیح الله پورشیب با اشاره به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون بوکس، گفت: از طریق رسانه‌ها در جریان سخنان رئیس فدراسیون بوکس در خصوص کاراته قرار گرفتم، برایم مهم نیست که ایشان چه چیزی و بر چه اساسی در مورد کاراته صحبت کرده است. مهم این است که من هدفم کسب افتخار برای ورزش ایران است و در هر میدانی برای رسیدن به این هدف سخت تلاش می‌کنم.

وی افزود: معتقدم به ایشان اطلاعات غلط داده‌اند و شاید هم بدون هیچ شناختی از کاراته صحبت کرده است. ولی به عنوان یک رئیس فدراسیون ورزشی و کسی که سکان دار بوکس شده نباید بدون اطلاعات و تحقیق در مورد موضوعی اظهار نظر می‌کرد.

کاپیتان تیم ملی کاراته ایران گفت: امیدوارم آقای ثوری پس از کمی بررسی سخنان خود در مورد کاراته را اصلاح کنند. کاراته کاها هیچ وقت با نوع صبحت کردن خود جایگاه و شأن دیگر رشته‌ها را زیر سوال نمی‌برند. برای تمام رشته‌های رزمی ارزش و احترام خاصی قائل هستیم و امیدواریم که در مسابقات مختلف موفق باشند و بوکس هم نتایج خوبی در مسابقات جهانی و قاره‌ای کسب کند تا ما نیز به آنها افتخار کنیم.

پورشیب در مورد واگذاری سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب به کاراته گفت: در سالهای قبل چندین بار برای ساخت خانه کلنگ زدند، ولی بعد از آن هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و ما همچنان خانه بدوشیم. امیدوارم سالنی که در اختیار گرفته، مناسب این رشته باشد. این می‌تواند یک گام مثبت برای ساخت خانه کاراته باشد.

کاپیتان تیم ملی کاراته ادامه داد: پیگیری‌های رئیس فدراسیون جواب داد و با مساعدت رئیس کمیته ملی المپیک این سالن در اختیار قرار گرفته و امیدوارم این پیگیری‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم مانند سایر رشته‌های المپیکی مجموعه‌ای اختصاصی داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی کاراته در پایان با اشاره به برنامه برنامه بازی‌های المپیک گفت: این روزها سخت مشغول تمرین هستم و زیاد به دنبال اخبار نیستم، تمرکزم روی تمرین و حفظ آمادگی بدنی است و نمی‌خواهم ذهنم درگیر مسائل غیر شود.

خوب اعلام برنامه مسابقات کاراته در بازی‌های المپیک می‌تواند یک خبر خوب و انگیزشی برای کاراته کاها باشد تا تمرینات خود را جدی تر دنبال کنند.وظیفه من تمرین کردن است. طبق برنامه‌ای که برای خود تدوین کرده‌ام و تا آنجا که شرایط و امکانات اجازه دهد تمرینات خود را پیگیری می‌کنم تا بدنم افت نکند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا