ثوری: بوکس و کاراته همسایه‌های خوبی برای هم خواهند بود

رییس فدراسیون بوکس گفت: تیم‌های ملی بوکس و کاراته همسایه‌های خوبی برای هم خواهند بود و هیچگونه مشکل و اختلافی بین ما وجود ندارد.به گزارش کاراته نیوز، «حسین ثوری» در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص اختصاص یافتن سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب به تیم‌های ملی بوکس و کاراته، اظهار داشت: سالن شماره ۹ دارای مساحت زیادی است و با توجه به اینکه برخی رشته‌ها دارای محل مناسبی برای تمرین نبودند، قرار بود این سالن به چند رشته رزمی داده شود.

وی افزود: همچنین «سیدرضا صالحی‌امیری» رییس کمیته ملی المپیک، دو محل برای برگزاری اردوها به ما معرفی کرد که پس از بازدید، معایب آنها را به اطلاع مسوولان کمیته رساندم. بوکس در این دو سال روند صعوی داشته و رییس کمیته ملی المپیک هم نظر مثبتی به این رشته دارد.

رییس فدراسیون بوکس ادامه داد: پس از تصمیم کمیته المپیک با «سیدحسین طباطبایی»‌ رییس فدراسیون کاراته که از دوستان خوبم است نشستی را برگزار کرده و بدون هیچ مشکل و اختلافی صحبت‌هایمان را انجام دادیم. در نهایت مقرر شد تا سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب به صورت مساوی در اختیار بوکس و کاراته قرار بگیرد و بزودی اقدامات لازم انجام می‌شود.

ثوری گفت: تقریبا به خواسته خودمان رسیدیم و دیگر استرسی برای جابه‌جایی نداریم، چراکه چند وقت اخیر صحبت‌های زیادی مبنی بر رفتن تیم ملی بوکس از سالن شماره ۹ مطرح شده بود.

وی تاکید کرد: یقین داشته باشید که بوکس و کاراته همسایه‌های خوبی برای هم خواهند بود. کاراته رشته پرمدالی است و در کنار هم تلاش می‌کنیم در رویدادهای مختلف برای ورزش ایران، افتخارآفرینی کنیم. خوشبختانه «علیرضا استکی» و «شهرام هروی» سرمربیان تیم‌های ملی بوکس و کاراته نیز دوستان صمیمی هستند و این مساله موجب می‌شود تا همکاری بهتری داشته باشند.

ثوری در خصوص نامشخص بودن زمان آغاز تمرینات تیم ملی بوکس، گفت: اکنون رشته‌های رزمی اجازه تمرین ندارند و تابع دستوارت ستادملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش هستیم. ملی‌پوشان بوکس از طریق فضای مجازی تمرینات خود را زیر نظر سرمربی تیم ملی انجام می‌دهند تا آمادگی نسبی داشته باشند.

وی افزود: این ویروس برای همه نگران کننده است و سلامتی ورزشکاران، جامعه و مجموعه تیم ملی از همه چیز مهمتر خواهد بود. پیشنهاد دادیم اگر مبنا بر برگزاری المپیک توکیو است باید حداکثر تا ماه آینده در فضایی کاملا ایزوله و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اردوها را در فضایی امن آغاز کنیم که در انتظار نظر مسوولان مربوط هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا