کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: امیدوارم قهرمان کاراته فراموش نشوند؛ بالاخره کرونا از بین می‌رود و ما باید در مسابقات پیش‌رو از کاراته ایران دفاع کنیم.

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: امیدوارم قهرمان کاراته فراموش نشوند؛ بالاخره کرونا از بین می‌رود و ما باید در مسابقات پیش‌رو از کاراته ایران دفاع کنیم. ذبیح الله پورشیب در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره تمریناتش در روزهای شیوع کرونا گفت: متأسفانه شرایطی است که برای همه کشورها به وجود آمده است و تنها مختص به ایران نیست.امیدوارم هر چه زودتر از شر این ویروس راحت شویم و زندگی به وضعیت عادی برگردد. من تمریناتم را در یک باشگاه خصوصی پیگیری می‌کنم.به هر حال باید شرایط بدنی‌ام  را حفظ کنم و آمادگی نسبی داشته باشم. در سایر کشورها مطلع هستم که ورزشکاران تمرینات را به صورت انفرادی دنبال می‌کنند و ما هم باید این کار را انجام دهیم به هر حال دور بودن از تمرینات ضربه می‌زند و باعث افت می‌شود.

به گزارش کاراته نیوز کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در مورد مسابقات گزینشی المپیک گفت: تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتواند در مسابقات گزینشی به سهمیه برسم. من شانس کسب سهمیه دارم و تلاش می‌کنم تا در آوردگاه توکیو به میدان بروم. قطعاً آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به میدان المپیک است.

فدراسیون جهانی کاراته در تصمیم‌گیری عجله کرد و مسابقات گزینشی را لغو کرد اما وقتی دید این ویروس به این زودی از بین نمی‌رود تصمیم خود را تغییر داد و حالا این فرصت دوباره به وجود آمده که در مسابقات گزینشی به میدان بروم.من ۱۵ سال است که در تیم ملی حضور دارم و کارنامه‌ام مشخص است؛ قطعاً تنها به کسب سهمیه توجه می‌کنم و به مسائل دیگر نمی‌پردازم.

پورشیب در مورد حمایت از قهرمانان در دوران کرونا اظهار کرد: فدراسیون چند ماهی به ما حقوق داد که باید از رئیس فدراسیون تشکر کنم. اما امیدوارم قهرمانان در هیچ شرایطی فراموش نشوند.

به هر حال دیر یا زود این ویروس منحوس از بین می‌رود و ما باید از جایگاه ورزش ایران در المپیک و مسابقات پیش‌رو دفاع کنیم. قهرمانان همیشه به حمایت مسئولان نیاز دارند چرا که ما غیر از ورزش حرفه‌ای کار دیگری نداریم به همین خاطر این انتظار وجود دارد تا بیشتر از گذشته در این شرایط کرونایی سراغ از ما بگیرند. به هر حال امیدوارم هر چه زودتر از شر این ویروس منحوس رهایی پیدا کنیم تا مردم زندگی‌شان به روال قبلی برگردد. اوضاع واقعاً سخت است و این موضوع شرایط بسیار بدی را برای زندگی همه ایجاد  کرده است.

وی در خصوص پرداخت پاداش از سوی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز پاداش‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان واریز نشده است. امیدواریم زودتر این اتفاق بیفتد. به هر حال همه ما ورزشکاران منتظر این پاداش هستند. خیلی از رشته‌ها بدهی دلاری بالا می‌آورند و وزارت ورزش و جوانان مجبور است آن‌ها را حمایت کند در صورتی که معمولاً مدیرعامل یا سرمربی یک تیم باید پاسخگو باشد.اگر هم از تیم‌های دولتی  که بدهی بالایی دارند، حمایتی صورت بگیرد نتیجه‌اش این می‌شود که می‌گویند وزیر از تیم خاصی جانبداری می‌کند. این مسائل وجود دارد و متأسفانه کار را خراب می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا