پایدار: ممکن است مسابقات لیگ کاراته به صورت فشرده برگزار شود/ پاسخ همه مربیان معترض را داده ایم

رئیس سازمان لیگ کاراته گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ممکن است برگزاری مسابقات فصل جدید با فشردگی مواجه شود.

به گزارش کاراته نیوز ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره اعتراض برخی از مربیان لیگ برتری به بی توجهی سازمان لیگ به انتقاداتشان عنوان کرد: فدراسیون کاراته از روش جاری برای اطلاع رسانی و پاسخگویی استفاده می‌کند که رسانه مهم‌ترین رکن آن است. من برای مربیان معترض احترام زیادی قائل هستم. اما مربی هیئت کاراته استان اصفهان نامه اعتراض آمیزی برای من نوشت که در آن امضا و شماره‌ای درج نشده بود و با او هم صحبت کردم و اطلاع دادم که نامه اعتراضی خود را از درگاه رسمی و روال اداری که هیئت کاراته استان به حساب می‌آید ارسال کند یا اینکه هیئت کاراته استان اصفهان او را به عنوان نماینده معترض به فدراسیون معرفی کند و هر کسی که به جای من هم باشد با این روال باید پاسخگوی اعتراضات باشد.

وی افزود: در بخش بانوان نایب رئیس بانوان  امور این چنینی را پیگری می‌کند. با این حال تیمی که به نتیجه معترض شده بود هیئت کاراته  استانی اش یعنی استان اصفهان مشکلی بابت رتبه بندی تیم‌ها نداشت و وقتی هیئت مشکلی ندارد پس مطمئنا تیم هم مشکلی نخواهد داشت.   ما جواب تماس همه مربیان را می‌دهیم و اینکه گفته می‌شود پاسخگوی مربیان نبودیم کم لطفی است. ما حتی در کانال اخبار سازمان لیگ اطلاع رسانی ماهیانه را هم انجام می‌دهیم که حتی راه ارتباطی مشخصی را هم اعلام کرده ایم. هر ۴ تیم به نظر ما قهرمان هستند، اما باید نتایج را بر اساس امتیازات کسب شده مشخص می‌کردیم. به هیچ عنوان با میل شخصی رتبه بندی تیم‌ها صورت نگرفت.

پایدار درباره برنامه ریزی برای برگزاری لیگ جدید کاراته اظهار کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا در تقویم مدنظرمان قصد داشتیم سوپر لیگ را از آبان ماه و لیگ برتر را مرداد ماه برگزار کنیم که ممکن است تغییراتی هم حاصل شود. اگر از نظر زمانی بخواهیم در برگزاری مسابقات تداخلی در سال ۱۴۰۰ شاهد نباشیم، باید با فشردگی مسابقات را برگزار کنیم. ما موظف هستیم تا وقتی کرونا فروکش نکرده است دست نگه داریم. ممکن است مسابقات را به صورت فشرده و یا نهایتا با تقویم قبلی برگزار کنیم. امیدوارم با فروکش کردن ویروس کرونا بتوانیم لیگ را برگزار کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا