سناریو‌های جدید برای برگزاری لیگ کاراته در فصل جدید

مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ کاراته برای برگزاری مسابقات برنامه‌هایی را در نظر دارند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های سوپر لیگ ولیگ کاراته به دلیل شیوع ویروس کرونا با تصیم اعضای فدراسیون و سازمان لیگ به اتمام رسید که نهایتا با اعتراض برخی از تیم‌ها به رتبه بندی قهرمانان همراه شد.

با وجود اینکه کاراته رشته پرخطری محسوب می‌شود، اما مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ در نظر دارند تا طبق برنامه ریزی‌های قبلی فکری برای برگزاری مسابقات لیگ و سوپر لیگ داشته باشند. طبق برنامه ریزی‌های قبلی سازمان لیگ مسابقات لیگ قرار بود، از مرداد ماه و رقابت‌های سوپرلیگ از آبان ماه برگزار شود که به نظر می‌رسد با بالا رفتن تعداد مبتلایان به ویروس کرونا تاریخ مسابقات لیگ دستخوش تغییراتی شود.

با این حال ۲ سناریو پیش روی سازمان لیگ کاراته و مسئولان فدراسیون است، یکی اینکه در تاریخ مدنظر خود با دریافت مجوز‌های لازم مسابقات لیگ و سوپر لیگ را برگزار کنند، دوم اینکه برای اینکه مسابقات به اوایل سال ۱۴۰۰ کشیده نشود، در سال منتهی به المپیک با فشردگی همراه شود که این سناریو هم نیاز به رایزنی‌های بیشتری دارد.

با این حال فعلا ورزش‌های پرخطری مانند کاراته، تکواندو، ووشو و … مجوز‌های لازم را به دلیل شیوع ویروس کرونا برای برگزاری مسابقات ندارند و فدراسیون‌های این رشته‌های ورزشی برای برگزاری لیگ هایشان بلاتکلیف شده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا