تلاش طباطبایی را باور کنیم یا کارشکنی نزدیکان او را

در شرایطی که رئیس فدراسیون کاراته ظاهرا برای بازگشت آشوری به فدراسیون کاراته تلاش می کند برخی از افراد منتسب به وی در حال تخریب دبیر پیشین هستند تا از حضور وی در فدراسیون جلوگیری کنند.

حضور احتمالی محسن آشوری در کاراته یکی از مهم ترین اتفاقاتی است که علاقه مندان این رشته در چند هفته اخیر درموردش بحث و تبادل نظر می کنند.

 

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از ایسکانیور دبیر باسابقه کاراته که درست بعد انتخاب طباطبایی به عنوان رئیس از فدراسیون خارج شد حالا ظاهرا مجددا دعوت به همکاری شده و همین موضوع مبدل به مهم ترین موضوع بحث اهالی این رشته در هفته های اخیر شده است.

 

برخی موافق حضور در فدراسیون هستند و برخی دیگر نیز به شدت با حضور وی مخالفت می کنند ودر این میان این رئیس فدراسیون است که باید تصمیم پایانی را بگیرد.

 

سید حسن طباطبایی که بدون اغراق بخشی از موفقیت اش را در انتخابات این رشته مدیون آشوری است در مصاحبه های اخیرش از او به عنوان ظرفیت و یا پتانسیل یاد کرده و همین امر به نوعی امیدواری را در دل طرفداران شیهان کاراته ایران زیاد کرده است.

 

طباطبایی که بعد از نشستن روی صندلی ریاست به راحتی هر چه تمام تر با دبیر کهنه کار کاراته خداحافظی کرد ظاهرا این روزها به دنبال جذب وی بوده و جلسه ای هم با او برگزار کرده که بدون شک موجبات حیرت برخی همچون نگارنده را به دنبال داشته است.

 

نکته قابل توجه این جاست که در همین حین در شرایطی که ظاهرا طباطبایی به دنبال جذب آشوری است برخی افراد منتسب به وی در تلاش هستند تا به هر ترتیبی شده اقدام به تخریب دبیر پیشین فدراسیون کرده و به نوعی از حضور مجدد وی در فدراسیون جلوگیری کنند.

 

در همین زمان و بصورت کاملا ناگهانی شایعه مخالفت یکی از معاونین وزارت ورزش و جوانان را برای بازگشت آشوری در میان کاراته ای ها می پیچد تا به نوعی پازل غیر ممکن شدن بازگشت او به کاراته تکمیل تر شود.

 

در ادامه نیز موجی از مطالب انتقادی در مورد حضور شیهان کاراته ای ها در نشریات و خبرگزاری ها براه می افتد تا در نهایت پروژه بازگشت او هنوز استارت نخورده نیمه کاره رها می شود.

 

خب در چنین شرایطی قطعا آنهایی که با فضای کاراته ایران آشنایی دارند می توانند به خوبی موضوع را بررسی و تحلیل کنند. طباطبایی در طول سال ها مدیریت اش نشان داده که به قول معروف سوار بر کار است و حتی اجازه دخالت و یا حاشیه سازی را به نزدیک ترین افراد خود نیز نمی دهد.!! آیا در چنین شرایطی می توان حرکت برخی از نزدیکان وی را در تخریب آشوری خودسرانه دانست؟! آیا با توجه به اتفاقات رخ داده علاقه مندان به این رشته نباید در ذهن شان سوالات اساسی و قابل تامل و بحث شکل بگیرد؟!

 

واقعا اگر محسن آشوری دارای پتاسنیل و ظرفیت است چرا همین تلاشی که امروز می کنند را از ابتدا برای حفظش نکردند و واقعا اگر او برای کاراته سم است و بسیاری از اتفاقاتی که در چند ماه اخیر افتاده را باید به حساب کارشکنی های او گذاشت پس چه اصراری برای بازگشت او دارند؟!

 

مگر نه اینکه در چند ماه گذشته هر چه اتفاق بد در این رشته افتاد از سوی برخی بر گردن آشوری گذاشته شد؟ پس واقعا انگیزه جذب مجدد وی چیست؟!

 

کارشکنی برخی از نزدیکان رئیس فدراسیون در مورد دبیر پیشین آنقدر قابل لمس است که حتی امکان تکذیب آن در ذهن نیز وجود ندارد. برخی از دوستان رسانه ای که جانب اعتدال و انصاف را در نوشته هایشان رعایت کردند خبر از انتقادات شدید برخی ها را در مورد مطالبی می دهند که آنها در مورد بازگشت آشوری نوشته اند. خب در چنین شرایطی آیا رئیس فدراسیون کاراته این اجازه را می دهد که مخاطبین به حسن نیت او در برگزاری جلسه با آشوری شک کنند؟!

 

آیا این اجازه را می دهد که گمانه زنی هایی در ذهن علاقه مندان به این رشته صورت بگیرد؟!

 

گمانه زنی هایی همچون این موضوع که به احتمال زیاد رئیس فدراسیون کاراته بعد از گذشت مدتی از دوران ریاست اش به خوبی درک کرده که بخش اعظم جامعه کاراته خواستار حضور مجدد آشوری در فدراسیون هستند و یااینکه او بعد از پایان دوران ۴ساله برای نشستن بر روی صندلی ریاست بازهم به کمک دبیر پیشین این فدراسیون نیاز خواهد داشت. خب بالطبع در چنین شرایطی باید او و علاقه مندانش را راضی نگه داشت ولی از نزدیک شدن او نیز جلوگیری کرد. البته همانطور که اشاره شد این ها صرفا بخشی گمانه زنی هایی است که می توان با توجه به اتفاقات چند هفته اخیر در کاراته داشت. به هر صورت امیدواریم رئیس فدراسیون کاراته بهترین تصمیم را در این مورد گرفته و در اینده شاه اتفاقات خوب از این رشته پرجمعیت باشیم.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا