پایدار: جایگاه اصلی تیمها در لیگ کاراته با قاطعیت اعلام شد/ بدون هیچ گرایشی تصمیم گرفتیم

رئیس سازمان لیگ کاراته گفت: نظرات موافق و مخالف را مورد ارزیابی قرار داده و در نهایت، ملاک رده‌بندی نهایی امتیاز تیمها بود و جایگاه‌ها هم با قاطعیت اعلام شد.

به گزارش کاراته نیوز ابوالقاسم پایدار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعتراض برخی مسئولان باشگاههای لیگی به رده بندی نهایی تیمها در سوپر لیگ اظهار داشت: جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ در خصوص ادامه یا خاتمه مسابقات با حضور رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون برگزار شد. در نهایت با توجه به شاخصه‌های استاندارد سازمان لیگ و همه گیری کرونا، اولویت بر حفظ سلامت بازیکنان و مربیان قرار گرفت. تصمیم نهایی به منظور خاتمه لیگ گرفته شد و تعیین تکلیف تیمهای اول تا چهارم با بررسی دقیق و بدون هیچ گرایش خاصی از سوی سازمان لیگ، اعلام شد.

وی ادامه داد: هر چهار تیمی که به مرحله پایانی سوپر لیگ کاراته راه پیدا کردند، قهرمان هستند و تیمها برای یک فصل بسیار جذاب و دیدنی تلاش کردند و رقابت خوبی برای رسیدن به مراحل پایانی داشتند.

پایدار درباره اینکه دو تیم پاس و رعد در گروه سخت تر حضور داشتند و مسئولان تیمها خود را شایسته قهرمانی می دانستند، گفت: پاس ناجا و رعد پدافند هوایی ارتش از گروه سخت تری نسبت به دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و آوای رزم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند ولی در نهایت ملاک رده بندی نهایی، کسب حداکثری امتیازات تیمها در گروه خودشان بود که مورد لحاظ و محاسبه قرار گرفت.

رئیس سازمان لیگ برتر در خصوص اینکه نتایج فصل قبل تیمها هیچ تاثیری در رده بندی امسال نداشت، تاکید کرد: نتایج سال قبل برای سال قبل بود و هیچگاه نمی توان برای رده بندی، سوپر لیگ ۹۸ مورد محاسبه قرار گیرد و هیچ عاملی تأثیرگذار نبود. در جلسه سازمان لیگ تمامی نظرات موافق و مخالف مورد ارزیابی قرار گرفت و رده بندی و جایگاه اصلی تیمها با قاطعیت اعلام شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا