علوی:مدعی حضور در فینال بودیم/ از تصمیم فدراسیون کاراته حمایت می‌کنیم

سرپرست تیم کاراته آوای رزم گفت: با وجود آنکه مدعی جدی حضور در بازی نهایی بودیم، ولی شرایط به نحوی پیش رفت که امکان برگزاری لیگ نبود و باید از تصمیم فدراسیون حمایت کنیم.

به گزارش کاراته نیوز سید حسن علوی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: فدراسیون کاراته و سازمان لیگ با تمام مشکلات و مسائل مختلف برنامه ریزی خوبی برای برگزاری مسابقات داشتند و شاهد رقابتهایی قانونمند بودیم که تنها به دلیل شیوع ویروس کرونا که کل دنیا و زندگی مردم را تخت تأثیر قرار داده موفق به برگزاری هفته پایانی نشدند.

وی افزود: شرایط به نحوی پیش رفت که برگزاری مسابقات هفته نهایی واقعاً امکان پذیر نبود و تصمیم فدراسیون قطعاً کارشناسانه و با طبق شرایط موجود انجام شد. ولی اظهار نظر مسئولان تیم پاس جای تعجب داشت.

علوی ادامه داد: تیم پاس باید قبل از حضور در فینال باید با تیم ما بازی می‌کرد و آنها با وجود اطلاع از قدرت تیم ما خود را از پیش برنده دانسته و حق حضور در بازی فینال را برای خود قائل شدند، جای تعجب دارد و متأسفانه بدون در نظر گرفتن زحمات مسئولان سازمان لیگ، همه چیز را زیر سوال برده و معلوم نیست خستگی چه چیزی بر تنشان باقی مانده است.

سرپرست تیم پاس افزود: نگاهی به نتایج تیم‌ها در دو بخش کاتا و کومیته تا قبل از شیوع کرونا گویای همه چیز است. ضمن اینکه باید به عدم حضور تیم آذربایجان به عنوان یک خوش شانسی برای آنها اشاره کنیم. شک نکنید اگر دیدار ما مقابل پاس برگزار می‌شود، این تیم آوای رزم بود که به دیدار نهایی راه پیدا می‌کرد.

وی با بیان اینکه از کارشناسان درخواست بررسی دقیق موضوع را دارم اظهار داشت: لطفاً عملکرد نفرات تیم ما و پاس را به دقت بررسی کنید تا مشخص شود شانس چه تیمی برای حضور در فینال بیشتر بود و باید تشکر کنم از اعضای تیم پوریا مرادی، علی مسکینی، سورنا مرادی، میلاد افشانی، «لی» کره جنوبی، علی رحیمی، نیما مرادی، محسن برخورداری، نوید عبدالملکی، مازیار لارجانی، محمد حسین محمدی فر، مهدی خدابخشی، «مین سو» در کومیته، آکام خندانی، دیار محمدی، اشکان رحیمی، مهدی کیانی و محمد امینی در کاتا، سرمربی تیم استاد مجید صافی، نادر جنت، حمید رضا فرهادی و اسو عطاپور به عنوان اعضای کادر فنی که عالی بودند.

علوی در پایان گفت: دانشگاه آزاد در عمل و هر گونه بررسی تیم برتر معرفی شد، پاس خوش اقبال بود که روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد. تیم ما و رعد پدافند هم دست خالی نماندیم و بد اقبالی ما بیشتر بود. در کل ورزش جای بایدها، نبایدها، شدن‌ها و نشدن‌ها هست و زیبایی هم در همین موارد هست. قصد بی احترامی به هیچ تیمی را نداشته وظیفه خود دانستیم از حق تیم آوای رزم در هفتمین سال حضور خود دفاع کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا