مومنی: باشگاه‌ها به تصمیم هیأت رئیسه سازمان لیگ کاراته احترام بگذارند/دوستان کم لطفی می‌کنند

دبیر فدراسیون کاراته گفت: در رده بندی تیمی اشتباه نشده و بهتر است باشگاه‌های حاضر در سوپرلیگ کاراته به تصمیم هیأت رئیسه سازمان لیگ احترام بگذارند.

به گزارش کاراته نیوز وحید مومنی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اعتراض برخی از تیم ها برای اعلام قهرمان در سوپر لیگ کاراته، اظهار داشت: در جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ کاراته چند شاخص را برای تعیین تیم قهرمان قرار دادیم و طبق آخرین نتایج به دست آمده و شاخص‌هایی که تصویب شد، تیم های اول تا سوم دو بخش آقایان و بانوان مشخص شدند. اولین شاخص در رده بندی تیم های برتر، تعیین یک قهرمان بود و شاخص بعدی نیز کسب بالاترین امتیاز برای معرفی تیم های اول تا سوم قرار داده شد.

وی در مورد اینکه با برگزاری مسابقات مراحل نهایی سوپر لیگ، امکان داشت اتفاقاتی دیگر رخ دهد، عنوان کرد: درست است اگر کاراته‌کاران در مراحل نیمه نهایی، فینال و رده بندی روی تاتامی می‌رفتند نتایج جور دیگری رقم می‌خورد و تغییراتی حاصل می شد ولی با این شرایط بیماری کرونا که در جامعه به وجود آمده بهترین راه، اعلام پایان مسابقات بود و طبق شاخص هایی که در سازمان لیگ مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، تیم های برتر معرفی شدند و نتایج قطعی است.

دبیر فدراسیون کاراته در خصوص رسیدگی به اعتراضات نیز تاکید کرد: به اعتراضات تیم ها رسیدگی می‌کنیم اما به هیچ وجه در رده بندی تیمی اشتباه نشده و بهتر است باشگاه های حاضر در سوپرلیگ کاراته به تصمیم هیأت رئیسه سازمان لیگ احترام بگذارند.

مومنی خاطرنشان کرد: یک حس رقابت بین تیم ها بوده که این حس به بیرون تاتامی کشیده شده است. با اعضای تیمها چند بار صحبت کردم و به آنها اعلام کردم که به خاطر شرایط حساس بیماری و این مشکلاتی که در جامعه وجود دارند از این مسائل عبور کنند و بگذرند ولی متاسفانه دوستان مان یک مقدار کم لطفی می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا