صافی: تیم دانشگاه آزاد شایسته قهرمانی در سوپر لیگ کاراته بود

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: با وجود همه اتفاقات، تیم دانشگاه آزاد شایسته قهرمانی در رقابت‌های سوپر لیگ بود.

به گزارش کاراته نیوز احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان, در مورد اتمام رقابت‌های سوپر لیگ که با قهرمانی تیمش همراه شد، عنوان کرد: با تصمیم فدراسیون کاراته و اعضای سازمان لیگ پرونده سوپر لیگ به خاطر ویروس کرونا که نه تنها ایران را تحت تاثیر خود قرار داده بلکه در سطح جهان هم شیوع گسترده‌ای داشته است، بسته شد. به هر حال دور رفت مسابقات سوپر لیگ کاراته برگزار و تنها مرحله نیمه نهایی باقی مانده بود که با توجه به شرایط موجود و نتایج به دست آمده، سرنوشت لیگ با اعلام قهرمان مشخص شد.

وی افزود: دانشگاه آزاد شرایط بهتری نسبت به سایر تیم ها داشت و در ۱۰ بازی انفرادی و تیمی ۱۰ امتیاز بیشتر نسبت به سایر باشگاه ها کسب کردیم. البته هر ۴ تیم پاس ناجا، آوای رزم و رعد پدافند بسیار خوب عمل کردند در کنار تیم ما شایسته قهرمانی بود.

  • جذابیت سوپر لیگ امسال خیره کننده بود

او ادامه داد: به هر حال سلامتی جامعه باید در اولویت باشد و همگی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم. امسال جذابیت و زیبایی بازی‌ها به حدی بود که توجهات به تیم‌ها به خصوص عملکرد دانشگاه آزاد جلب شده بود. با همه این اوصاف ستاره‌های کاراته در هر تیمی که حضور پیدا کنند بهترین‌ها را رقم می‌زنند.

  • فعالیت همه رشته‌های ورزشی تحت تاثیر کرونا بود

وی همچنین عنوان کرد: به غیر از کاراته، سایر رشته‌های ورزشی هم نتوانستند برنامه‌های خود را عملی کنند و رقابت‌های ورزشی را در بالاترین سطح ممکن به نمایش بگذارند. اما تیم دانشگاه آزاد با در اختیار داشتن کاراته‌کا‌هایی مانند مهدی سلطانی، رحیم نژاد، طه عبدالهی، مهرداد پورشیب، علی اکبر دستجانی و در کاتای تیمی که تنها عنوان کاتای تیمی ایران در دنیا را دارد به علاوه المپین‌ها مانند ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده و بازیکن شش دانگی مانند بهمن عسگری قطعا می‌توانست مسابقات جذابی را رقم بگذارد.

  • به تصمیم فدراسیون کاراته احترام می‌گذاریم

صافی درباره اینکه آیا از این نتیجه راضی است، بیان کرد: ما به شرایط موجود احترام می‌گذاریم. از فدراسیون کاراته و پایدار رئیس سازمان لیگ کاراته هم سپاسگزارم. امیدوارم سال آینده شاهد رقابت ویژه و خاص در کاراته باشیم.

او در انتها گفت: از بهمن حسن زاده سرپرست تیم دانشگاه آزاد، کادر فنی در کاتا و کومیته مانند شهرجردی در کاتا و احسان حیدری و ایمان گل‌محمدی در کمیته تشکر می‌کنم. سازمان ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به تمامی تعهدات خود وفادار بود که جای تقدیر دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا