جعفری:رضازاده در کمتر از ۸ سال ستاره رده های پایه شد

مربی پدیده لیگ کاراته وان ایران گفت: رضا زاده پدیده لیگ کاراته وان ایران از ۵ سالگی کاراته را آغاز کرد و در کمتر از ۸ سال توانست ستاره رده های پایه کاراته ایران شود.

به گزارش کاراته نیوز مرضیه جعفری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: رضا زاده پدیده لیگ کاراته وان ایران از ۵ سالگی در باشگاه تارا المپیک استان اصفهان زیر نظر بنده کاراته را شروع کرد و در۱۳ سالگی توانست پدیده لیگ کاراته وان کشورشود.

وی افزود: این کاراته کای مستعد در آغاز به فعالیت کومیته پرداخت و سپس در مسابقات استانی صاحب مقام شد. استعداد بالای رضازاده موجب شد که به فکر استفاده از او در کاتا بیفتیم. به همین دلیل همراه هم باشگاهی هایش یک تیم کاتا تشکیل دادیم . بعد از این اتفاق او هم در کومیته و هم در کاتا به فعالیت پرداخت. پیشرفت این ورزشکار به گونه ای بود که بعد از یک مدت تا متوجه شدم که رضا زاده توانایی این را دارد که در کاتا انفرادی نیز به موفقیت برسد.

مربی سازنده کاراته استان اصفهان ادامه داد: اوج درخشش رضازاده در رقابت های کاراته وان سال ۹۸ بود که بهترین عملکرد را در میان تمام ورزشکاران داشت تا جایی که توانست در سه بخش کومیته، کاتا انفرادی و کاتا تیمی عنوان دار شود.

مربی پدیده لیگ کاراته وان ایران خاطرنشان کرد: شاگردان من در مسابقات لیگ کاراته وان هم در بخش کاتا و کومیته مدال های رنگارنگ و رنکینگ های زیادی را صاحب شدند ولی زهرا رضا زاده با ۱۲ مدال در چهار مسابقه بهترین عملکرد را داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا