رضازاده: در ۴ مرحله ۱۲ مدال کسب کردم

پدیده ۱۳ ساله لیگ کاراته وان ایران گفت: با کمک خدا توانستم در مسابقات کاراته وان، در سه رده کاتا انفرادی، کومیته وزن منفی ۳۵ و کاتا تیمی در چهار مرحله ۱۲ مدال رنگارنگ کسب کنم.

به گزارش کاراته نیوز زهرا رضا زاده در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: متولد ۱۳/۹/۱۳۸۶ هستم که از سه سالگی ورزش را شروع کردم و ۵ سالگی وارد کاراته شدم. تمریناتم را در باشگاه تارا المپیک استان اصفهان زیر نظر خانم مرضیه جعفری دنبال می کنم. ایشان برای ما خیلی زحمت می کشد و همه جوره حامی شاگردانش است.

وی افزود: خوشحالم یکی از ورزشکاران موفق کاراته وان بودم تا جایی که در ۴ مرحله توانستم ۱۲ مدال کسب کنم. این ۴ مدال در در سه رده کاتا انفرادی، کومیته وزن منفی ۳۵ و کاتا تیمی بدست آمد.

پدیده مسابقات کاراته وان ایران در سال ۹۸ ادامه داد: سطح کیفی مسابقات کاراته وان بالا بود و بهترین های ایران در رده های سنی به رقابت با یکدیگر می پرداختند. به نظرم سخت ترین مرحله رقابت های کاراته وان، مرحله نهایی آن بود زیرا در مرحله نهایی هر سه مسابقه من در یک روز برگزار شود و توانستم در هر سه مسابقه به مدال طلا برسم.

رضازاده در پایان خاطرنشان کرد: ۶ روز در هفته، روزی ۴ ساعت تمرین میکنم که ۳ روز آن کاتا و ۳ روز دیگر هم کومیته است. تمام تفریح و علاقه من کاراته است. در کنار ورزش توجه ویژه ای نیز به درس دارم تا جایی که شاگرد ممتاز کلاس خود نیز می باشم.

ت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا