عسگری: به دنبال خوش‌رنگ‌ترین مدال در المپیک هستم

نخستین المپیکی تاریخ کاراته گفت: امیدوارم روی تاتامی المپیک بهترین عملکرد را داشته باشم و بتوانم خوش رنگ ترین مدال را به دست آورم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن عسگری، عضو تیم ملی کاراته ایران اظهار داشت: به واسطه شیوع ویروس کرونا، بعد از مسابقات لیگ اتریش تمام رقابت ها لغو شد. هر چند که توقف فعالیت های ورزشی برای تمام ورزشکاران ناراحت کننده بود ولی از یک نظر برای ما کاراته کاها نیز فرصت استراحت را ایجاد کرد.

وی افزود: طی دو سال گذشته فشار زیادی روی کاراته کاها بود. ما دو سال پر فشار را در راه کسب المپیک پشت سر گذاشتیم و رقابت های کسب سهمیه برای تمام ورزشکاران فرسایشی شده بود و فرصت استراحتی نداشتیم.

عسگری در خصوص اخرین وضعیت خود عنوان داشت: در این مدت که به واسطه کرونا تمام باشگاه های ورزشی تعطیل شده بود، کمی از کاراته فاصله گرفتم. البته در این مدت تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال کردم تا از فرم ایده ال خارج نشوم.

نخستین المپیکی تاریخ کاراته ایران خاطرنشان کرد: همه ما برای شروع تمرینات گروهی لحظه شماری می کنیم. امیدواریم هرچه زودتر اردوها شروع شود تا دوباره بتوانیم با تمرینات مناسب در شرایط مسابقه قرار گیریم. در حال حاضر مهمترین هدف ورزشکاران ما کسب سهمیه های بیشتر در المپیک است که امیدوارم با همت سایر کاراته کاهای این اتفاق نیز رخ دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا