حمیده عباسعلی :خوشحالم مصدومیتم را با موفقیت پشت‌سر گذاشتم/ تا المپیک به خداحافظی از دنیای قهرمانی فکر نمی‌کنم

عضو تیم‌ ملی کاراته بانوان گفت: تا المپیک به خداحافظی از دنیای قهرمانی فکر نمی‌کنم و تنها هدفم کسب مدال در این میدان مهم است.

به گزارش کاراته نیوز حمیده عباسعلی، عضو تیم‌ملی کاراته ایران، درباره آخرین وضعیت خود پس از پشت سر گذاشتن جراحی‌اش در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: من اسفند ۹۸ همزمان با کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ناحیه زانو آسیب دیدم که در نهایت مجبور به جراحی شدم. حدود یک ماه در آلمان بودم و سپس به ایران بازگشتم. در حال حاضر نزدیک به سه ماه است در ایران دوره توان‌بخشی و … را سپری می‌کنم و خوشبختانه شرایط خوبی دارم هر چند تمرینات حرفه‌ای را شروع نکردم ولی دوران توان‌بخشی و فیزیوتراپی را به خوبی پشت سر گذاشتم.

دارنده مدال طلای جهانی با اشاره به تعویق یکساله المپیک توکیو گفت: بیماری کرونا که واقعا هم بیماری سختی است، همه مشاغل، مراسم و مسابقات و … را با تعویق یا تعطیلی مواجه کرد. اتفاقی که ورزش را هم تحت تاثیر قرار داد در مجموع خوب نبود اما برای ورزشکارانی مانند من که مصدومیت داشتیم خوب شد. فرصتی فراهم شد تا دوران آسیب دیدگی را سپری کنیم و با آمادگی بهتر در میدان مسابقه حاضر شویم.

عباسعلی در پایان در خصوص احتمال خداحافظی‌اش از دوران قهرمانی توضیح داد: همه این صحبت‌ها شایعه‌ است من فعلا بیشترین تمرکز‌م پشت سر گذاشتن دوران کرونا و سپس حفظ آمادگی تا المپیک است. قطعا پس از المپیک در این رابطه تصمیم قطعی را خواهم گرفت. تمام اهداف ما کسب مدال در المپیک است امیدوارم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا