مردانی:باید بهترین اتفاقات را برای کاتا رقم زد

مربی سازنده کاتای کشورمان گفت: در این بازه زمانی که فعالیت های کاتا مجاز اعلام شده فرصت خوبی است تا نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت بخشیم.

به گزارش کاراته نیوز محمد علی مردانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته در خصوص بلامانع اعلام شدن فعالیت های کاتا اضهار داشت : در زمانی که ویروس کرونا توانسته فعالیت معمول ورزشی را مختل کند و تنها برخی رشته ها مجوز فعالیت دریافت کرده اند، حالا بهترین زمان است تا با تمرین و دقت نظر برخی اشکالات فنی خود در کاتا را کاهش دهیم.

وی افزود: کاتا شعر کاراته است، همانگونه که که تمام افراد قادر به سرودن شعر نیستند، همه کاراته کاها نیز قادر به اجرای کاتا در حد عالی نیستند، این بازه زمانی فرصت خوبی است تا نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت بخشیم.

مربی سازنده کاتا کشورمان ادامه داد: در سالیان اخیر دیدگاه تیم ها و حامیان مالی بیشتر به سمت و سوی کومیته بوده است و همین امر باعث شده که اشتیاق در فراگیری کاتا کم شود. حالا که بنا به دلایلی وررشکاران نمی توانند کومیته کار کنند، باید بهترین اتفاقات را برای کاتا رقم زد.

دبیر و رییس اسبق کمیته داوران کاراته در پایان خاطرنشان کرد: پیشرفت کاتا در نهایت به پیشرفت کاراته منجر می شود. برگزاری رقابت های مجازی فرصت خوبی برای بسیاری علاقه مندان به این بخش بود تا دیده شوند. باید از این دست اقدامات بیشتر شود تا مربیان و ورزشکاران با انگیزه بیشتری کاتا را دنبال کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا