عباسعلی: طی کردن دوران نقاهت چالش بزرگ تری از کسب مدال در المپیک است

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان درباره پیگیری تمرینات فیزیوتراپی خود در این روز‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در فینال مسابقات کاراته وان سالزبورگ اتریش ضمن قطعی کردن سهمیه المپیک خود، با مصدومیت جدی رو به رو شد و توسط دکتر بابک زرگر امینی در کشور آلمان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 بانوی تاریخ ساز کشورمان این روز‌ها که در ایران به سر می‌برد، تمرینات فیزیوتراپی خود را پیگیری می‌کند و طی هفته‌های آینده بدون عجله برای انجام تمرینات سبک خود آماده خواهد شد. عباسعلی این روز‌ها را چالشی توصیف کرده است و در جدیدترین پست اینستاگرامی خود با انتشار فیلمی از تمرینات فیزیوتراپی اش در این باره نوشت:

“برای رسیدن به موفقیت لازم نیست خیلی قوی باشی. ‏فقط کافیه از یه چیز قوی‌تر باشی: «از قوی‌ترین بهانه‌ات». دوران مصدومیت و نقاهت بعد از عمل برای من تبدیل شده به بزرگترین چالش زندگیم. حتی بیشتر از اینکه به کسب مدال یا رنگ مدال در المپیک فکر کنم، همه انگیزه و تمرکزم روی اینه که بتونم این چالش مهم و سرنوشت ساز رو با موفقیت به سر انجام برسونم. می‌دونم و ایمان دارم که تلاش و انرژی مثبت در هر کاری میتونه مسیر رسیدن به هدف رو هموار کنه، پس تو‌ی این روز‌ها که کمتر صحبت از اتفاق‌های خوب و انرژی‌های مثبته، توی این روز‌ها که باید بین خبر‌ها بگردی تا بلکه یه ماجرای قشنگ پیدا کنی. منو از داشتن انرژی‌های مثبتتون محروم نکنید. “

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا