برگزاری جلسه هم اندیشی سازمان لیگ کاراته با نمایندگان تیم های حاضر در مسابقات

جلسه هم اندیشی سازمان لیگ با نمایندگان تیم های حاضر در لیگ های کاراته ازاد و کنترلی روز دوشنبه در محل سازمان لیگ برگزار می شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته جهت تعیین تکلیف وضعیت لیگ های کاراته کشور در نظر دارد جلسه ای را با سرپرستان و مربیان تیم های صعود کننده به مرحله پایانی لیگ برگزار کند.

جلسه مذکور قرار است روز دوشنبه ١٩ خردادماه در ساعت ١۵ در محل دفتر سازمان لیگ در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران در دو بخش اقایان و بانوان کاراته کنترلی برگزار شود.

در بخش کاراته کنترلی اقایان از نمایندگان تام الاختیار تیم های کاراته دانشگاه ازاد، پاس ناجا، رعد پدافند و اوای رزم و در بخش بانوان از نماینده تام الاختیار تیم های حاضر در سوپرلیگ بانوان و چهارتیم لیگ برتری صعود کننده به مرحله نیمه نهایی دعوت گردیده تا راس ساعت اعلام شده در سالن مسابقات حضور یابند.

جلسه نمایندگان تام الاختیار تیم های حاضر در لیگ های کاراته ازاد اقایان و بانوان نیز ساعت ١٧ دوشنبه ۱۹ خرداد در محل سازمان لیگ برگزار می شود.

بنا بر اعلام سازمان لیگ، با توجه به لزوم رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از هر تیم تنها یک نماینده تام الاختیار(سرپرست یا سرمربی) در جلسه حاضر می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا