شهرجردی: امیدوارم مسابقات کاتا هرچه زودتر سازماندهی شود

مربی سازنده کاتای کشورمان گفت: با از سرگیری فعالیت های کاتا انتظار می رود مسوولان مربوطه هر چه سریع تر مسابقات این بخش را سازماندهی کنند تا انگیزه کاتاروها بیشتر از قبل شود.

به گزارش کاراته نیوز قاسم شهرجردی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته در خصوص بلامانع اعلام شدن فعالیت های کاتا اظهار داشت: این موضوع برای اهالی کاتا بسیار خوشحال کننده بود. خیلی خوشحالیم که بالاخره بعد از مدتها می توانیم با رعایت نکات بهداشتی تمرینات و مسابقات خود را آغاز کنیم.

وی افزود: امیدوارم همان گونه که فدراسیون اعلام کرد تمام دست اندرکاران کاتا پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند تا بهترین استفاده را از شرایط موجود ببریم. به نظرم حتی ورزشکاران کومیته نیز می توانند با رعایت نکات بهداشتی تمرینات انفرادی خود را آغاز کنند.

مربی سازنده کاتای کشورمان ادامه داد: قطعا شرایط تمرین در منزل با باشگاه متفاوت است. حالا با مجوزهای صادر شده می توان امیدوار بود که شرایط کاتا بهتر از قبل شود .امیدوارم مسوولان مربوطه هر چه سریع تر مسابقات این بخش را سازماندهی کنند تا انگیزه کاتاروها بیشتر شود.

شهرجردی در پایان تصریح کرد: در تمام چند ماه گذشته بنده با شاگردان خود مرتبا در ارتباط بودم و روند تمرینات آنها را به صورت انفرادی در منازلشان دنبال می کردم . به جز ابوالفضل (فرزندم) که در منزل به صورت مستمر تمرینات خود را بدون وقفه با تمرکز و برنامه ریزی لازم انجام میداد، برای دو قهرمان مطرح دیگر به نامهای میلاد فرازمهر و علی زند تمرینات کاتا در منزل و یا فعالیت هایی از قبیل تمرینات هوازی و تمرینات ذهنی را در نظر گرفته بودم. حالا با بازگشایی سالن های تمرین می توان برنامه های گسترده تری برای کاتاروها در نظر گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا