طباطبایی: استفاده بهینه از ظرفیت کاراته کاها، باعث پیشرفت هر چه بیشتر سبک های آزاد می شود

رییس فدراسیون کاراته در جلسه کمیته فنی سبک های آزاد این فدراسیون گفت: استفاده بهینه از ظرفیت های تمام کاراته کاهای متعهد و متخصص، باعث پیشرفت هر چه بیشتر سبک های آزاد می شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته؛ ششمین جلسه کمیته فنی سبک های آزاد امروز با حضور سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون و اعضا این کمیته برگزارشد.

در این جلسه گزارشی از عماکرد و برنامه های آینده این کمیته مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در طی آن مقرر شد تصمیماتی در خصوص کمیته های سبک های آزاد کاراته همچنین کمیته داوران، مسابقات و لیگ اتخاذ گردد.

سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در جلسه مذکور عنوان داشت: این کمیته با اهداف در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون می تواند گام های بهتر و موثرتری در جهت ساماندهی و قانون مداری برداشته و با استفاده بهینه از ظرفیت های تمام کاراته کاهای متعهد و متخصص، باعث پیشرفت هر چه بیشتر سبک های آزاد شود.

لازم به یادآوری است در جلسه کمیته فنی سبک های آزاد طباطبایی رئیس فدراسیون، حسین نگینی، مجید باغدارنیا، داود دانشفر، احمد پورمحسنی، مسعود همایون پور، یوسف شیرزاد و منوچهر وحیدی اعضای این کمیته حضور داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا