تشریح نحوه برگزاری مسابقات کاراته به صورت آنلاین

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون کاراته گفت: تمامی مراحل مسابقات کاتا به صورت آنلاین انجام شده و شرکت کننده ها در جریان روند مسابقات قرار می گیرند.

به گزارش کاراته نیوز ابوالقاسم پایدار با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: برای حضور در این مسابقات ۱۵۵۰ کاتارو ثبت نام کرده اند که از روز گذشته کار قضاوت مسابقات در رده‌های سنی مختلف توسط داوران منتخب آغاز شده و با زمانبندی ما، تا ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بر روی سایت فدراسیون سازوکار ارسال فیلم توسط کاراته کاها فراهم شد و اینطور نبود که فضای مجازی استفاده کنیم. به همین دلیل شاهد استقبال خوبی از سوی علاقمندان به کاراته بودیم.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون کاراته در مورد نحوه قضاوت داوران هم گفت: در این مورد نیز سازوکار لازم فراهم شده تا از تردد و حضور داوران در محل فدراسیون جلوگیری شود. داوران با دسترسی‌هایی که ایجاد شده از منزل به سایت مسابقات مراجعه کرده و بعد از تماشای فیلم اجرای کاتا، رأی خود را منظور می‌کنند.

پایدار ادامه داد: تمامی شرکت کننده ها به صورت زنده می‌توانند از نحوه از قضاوت مسابقات و روند جداول مطلع شوند. اینکه کجای جدول هستند. ما در برخی رده‌های سنی به دلیل تعداد زیاد شرکت کننده ها تا ۵ دور مسابقه داریم و در نهایت روز پایانی نتایج کامل را اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد تعیین تکلیف هفته پایانی رقابتهای لیگ هم گفت: ما تابع تصمیمات ستاد کرونا در ورزش هستیم. هر زمان که مجوز برگزاری مسابقات صادر شود، دو هفته تا یک ماه به همه تیم‌ها فرصت آماده سازی می‌دهیم و در نهایت مسابقات هفته پایانی را برگزار خواهیم کرد. باید لیگ‌های ۹۸ تعیین تکلیف شده و پس از آن برای سال ۹۹ برنامه ریزی کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا