نظر پزشکان اتریشی در مورد مصدومیت عباسعلی/ نظر نهایی در ایران

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: میزان دقیق آسیب دیدگی عباسعلی بعد از بازگشت به تهران و بررسی پزشکان متخصص مشخص خواهد شد و تا آن زمان نمی توان اظهار نظر دقیق داشت.

به گزارش کاراته نیوز، سمانه خوش قدم ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: در جریان مبارزه پایانی وزن ۶۸- کیلوگرم، عباسعلی در ثانیه‌های آخر مبارزه آسیب دید و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. پس از انجام اقدامات لازم و انجام MRI پزشکان اعلام کردند باید شش هفته بدون حرکت، استراحت کرده و سپس آهسته آهسته فعالیت‌های درمانی را آغاز کند.

وی افزود: این نظر پزشکان اتریشی است، حمیده آسیب دیده است و نکته مهم باید تا ۴۸ ساعت آینده استراحت کرده و پس از آن شرایط بازگشت او به تهران فراهم شود تا بلافاصله اقدامات لازم در خصوص مشخص شدن میزان آسیب و آغاز دوره درمان صورت گیرد. البته با فیزیوتراپ خودش در تهران صحبت شد و نظر ایشون هم بازگشت سریع به تهران بود.

سرمربی تیم ملی بانوان ادامه داد: حمیده سهمیه المپیک را گرفته و با اختلاف خوبی نسبت به رقبا در رنکینگ فدراسیون جهانی قرار دارد و امیدوارم مشکل او حاد نباشد و بتوانیم از وجود این قهرمان ارزنده کشورمان در المپیک بهرمند شویم. با رئیس فدراسیون در ارتباط هستیم و به زودی شرایط بازگشت به تهران فراهم خواهد شد.

خوش قدم در مورد عملکرد سایر کاراته کاهای ایران در این دور از مسابقات گفت: رزیتا علیپور خیلی آماده و سرحال مبارزه کرد، در دو مبارزه اول به خوبی رقبا را شکست داد، اما در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف چینی با رنکینگ یک دنیا با وجود برتری دو بر صفر نتوانست مبارزه را اداره کند و متأسفانه این چینی هم به ترکیه باخت تا علیپور علی رغم شایستگی از ادامه مسابقات بازماند. خاکسار در جریان مبارزه عملکرد خوبی داشت و روی ضربه‌ای که باید امتیاز تعلق می‌گرفت و داوران ندادند، اعتراض کردیم که متأسفانه تائید نشد. این در حالی بود که دو داور پرچم زده بودند.

وی ادامه داد: همیشه مشکلات و ضعف‌های خود را در انتقاد اهالی کاراته پذیرفته ام، ولی واقعاً شرایط روحی، روانی سختی داشتیم و با این وجود برای شادی مردم ایران و در چنین شرایطی خیلی تلاش کردیم. عباسعلی می‌توانست مبارزه را ادامه ندهد، ولی تا آخرین ثانیه و فقط برای خوشحالی مردم در آن شرایط تا ثانیه آخر جنگید و طلای ارزشمندی را به مردم ایران هدیه کرد. نکته‌ای که نباید از آن غافل شد اینکه شرایط عمومی کشور روی کل تیم ملی کاراته ایران تأثیر منفی داشت، می‌خواهم بگویم کاراته کاهای ملی پوش تا حد توان برای شادی مردم تلاش کردند.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در پایان از سوی مجموعه کل تیم ملی درگذشت پهلوان سیامند رحمان که باعث نارحتی همه مردم ایران شد را تسلیت می گویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا