هروی: سه سهمیه المپیک را تصاحب می‌کنیم/ کاراته نگین ورزش ایران در المپیک ۲۰۲۰ خواهد بود

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: تیم ملی کاراته ایران می‌تواند ۳ سهمیه المپیک توکیو را بدست بیاورد.

به گزارش کاراته نیوز شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اردوی آماده‌سازی اخیر تیم ملی به منظور حضور در رقابت‌های کاراته وان امارات بیان کرد: بعد از رقابت‌های کاراته‌ وان شیلی و فرانسه، استراحتی یک هفته‌ای به بازیکنان دادیم تا برای حضور در اردوی لیگ کاراته وان امارات آماده شوند. تا روز چهارشنبه هم این اردو ادامه دارد و امیدواریم در این رقابت‌ها بتوانیم به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

هدف کادر فنی کاراته از بین بردن خستگی بازیکنان است

وی افزود: شرایط تیم ملی بسیار خوب است و مهمترین چیزی که در تیم به وجود دارد، انگیزه است. با همه خستگی که بچه‌ها دارند، اما مهم‌ترین اتفاق خواستن آن‌ها برای رسیدن به موفقیت است. ان شاالله شاگردانم شرایط ایده‌آل خود را حفظ کنند ما در کادر فنی تیم ملی به همراه روانشناس و بدنساز تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا آن‌ها را در شرایط ایده آل نگه داشته و آن‌ها را از خستگی دور کنیم.

کاراته نگین ورزش ایران در المپیک ۲۰۲۰ خواهد بود

هروی در مورد شرایط کسب سهمیه المپیک توسط اعضای تیم ملی کاراته بیان کرد: مسیر سختی در پیش داریم و همیشه گفته‌ام که کاراته نسبت به سایر رشته‌ها راه سخت تری برای کسب سهمیه المپیک در پیش دارد. بازیکنان تیم ملی بیش از ۲۰ تورنمنت را پشت سر گذاشتند و سه رقابت دیگر باقی مانده که باید در نهایت بین دو نفر اول وزن خود باشند که نشان از سختی راه دارد. اما من معتقدم کاراته نگین ورزش ایران در المپیک خواهد بود و می‌دانم که از این میدان سربلند بیرون می‌آییم.

کاراته ایران ۳ سهمیه المپیک را تصاحب می‌کند

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در مورد قطعی شدن سهمیه المپیک ۲۰۲۰ بهمن عسگری اظهار کرد: خدا را شکر سهمیه بهمن تا به اینجا قطعی شده است. اما من فکر می‌کنم سه سهمیه المپیک را کاراته ایران تصاحب می‌کند. شانس ما در وزن ۷۵+ و ۷۵- بسیار ایده آل است و می‌توانیم در امتیازات رنکینگ و همچنین در وزن مثبت ۶۷ در رقابت‌های کاراته فرانسه در اردیبهشت ماه سال آینده سهمیه المپیک را تصاحب کنیم.

حریفان چینی برای کاراته ایران دردسرساز نیستند

هروی در مورد غیبت تیم ملی کاراته چین به دلیل ویروس کرونا در لیگ کاراته وان بیان کرد: حریف سرسخت از کشور چین در بخش آقایان نخواهیم داشت که برای بچه‌های ما دردسرساز باشد، بنابراین از این بابت نگرانی نداشتیم.

وی در پایان عنوان کرد: از تلاش‌ و کمک‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک سپاسگزارم. کار گروهی در مجموعه کاراته در حال انجام بوده که بخشی از آن وظیفه کادر فنی بوده است. امیدوارم ثمره تمام این تلاش‌ها به مدال خوش‌رنگ المپیک ۲۰۲۰ منتهی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا