عسگری: حمایت مسئولان از کاراته‌ها در حد پیام تبریک باقی نماند/ در مسابقات کاراته وان اتریش شرکت می‌کنم

کاراته کای ملی پوش کشورمان گفت: امیدوارم حمایت مسئولان ورزشی از قهرمانان کاراته در حد پیام تبریک نباشد.

به گزارش کاراته نیوز بهمن عسگری ملی پوش کاراته کشورمان که در رقابت های کاراته وان امارات توانست ضمن کسب مدال برنز این رقابت ها سهمیه المپیک توکیو را قطعی کند, در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط این رقابت‌ها بیان کرد: بابت اینکه توانستم اولین فردی در تاریخ کاراته ایران باشم که سهمیه المپیک را به دست آورده است بسیار خوشحالم. از سال ۲۰۱۷ تا به امروز برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ در مسابقات متعددی شرکت کردیم. خدا را شکر آخر کار شیرین بود و به کسب سهمیه منجر شد. مسئولیت من حالا نسبت به گذشته دوچندان شده است.

آسیب دیدگی خفیفی داشتم

او در مورد آسیب دیدگی اخیرش در رقابت‌های کاراته وان امارات اظهار کرد: من از قبل زانوی راستم کمی آسیب دیدگی داشت، اما بهبود پیدا کرد. در رقابت‌های کاراته وان امارات به مشکل خوردم که خیلی جدی نبود و با پزشک تیم که صحبت کردم و در نهایت مشخص شد برای حضور در نیمه نهایی مشکلی نداشتم.

سطح داوری رقابت‌های امارات خوب بود

عسگری در مورد سطح داوری‌های کاراته وان امارات اظهار کرد: وقتی مسابقات در چنین سطحی برگزار می‌شود باید داوری‌های خوبی را هم شاهد باشیم. مشکل آنچنانی از نظر داوری در وزن ما دیده نشد. در جریان داوری وزن‌های دیگر هم نیستم، اما داور‌ها رفته رفته با توجه به حساسیت بازی‌ها کمترین خطا را خواهند داشت.

در مسابقات کاراته وان اتریش شرکت می‌کنم

بازیکن تیم ملی کاراته در ادامه در مورد حضور در رقابت‌های کاراته وان اتریش عنوان کرد: با در نظر داشتن این مورد که سهمیه المپیک را کسب کرده ام، اما در مسابقات کاراته وان اتریش شرکت می‌کنم. در این رابطه هم با شهرام هروی صحبت کردم و قرار بر این شد تا در ۵ مسابقه‌ای که هدف گذاری کرده ام، در اتریش حضور پیدا کنم. من برای حفظ رنکینگ در وزن ۷۵- نیاز دارم تا در این رقابت‌ها شرکت کنم و امیدوارم امتیازات بیشتری را برای حفظ رنکنیگم کسب کنم.

حمایت مسئولان از کاراته‌ها در حد پیام تبریک باقی نماند

عسگری درباره حمایت مسئولان از ورزشکاران المپیکی بیان کرد: از مسئولان درخواست دارم به غیر از اینکه به فدراسیون کاراته بابت کسب سهمیه المپیک من پیام تبریک می‌فرستند، شرایط لازم را برای درخشش کاراته کا‌ها در المپیک فراهم کنند. من به این قضیه ایمان دارم که کاراته کا‌های کشورمان با در نظر گرفتن تمامی مشکلات از جمله شرایط اقتصادی کشورمان در رقابت‌های جهانی به طور مکفی شرکت کرده اند و از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک بابت این اتفاق سپاسگزارم.

وی افزود: بعد از این در حد پیام تبریک باقی نماند و واقعا از ما حمایت شود. همانطور که مسئولان می‌گویند کاراته می‌تواند در المپیک مدال آوری کند، دغدغه‌های جانبی را هم از ما دور کنند.

هنوز هیچ مسئولی شخصا به من تبریک نگفته است

کاراته کای کشورمان درباره حقوق ماهیانه مصوب کمیته ملی المپیک برای سهمیه آوران المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: قبلا گفته بودند کسانی که سهمیه المپیک را دریافت کنند حقوقی ماهانه به مدت یک سال و معادل ۵ میلیون به حسابشان واریز می‌شود. اما هنوز نه مسئولی به من زنگ زده نه پیام تبریکی شخصا برای من فرستاده است. فقط علی نژاد از وزارت ورزش به فدراسیون تبریک گفته است و فعلا خبری از هیچ چیزی نیست. امیدوارم مسئولان ما در حد تعریف و تمجید مدال آوران را باقی نگذارند و بیشتر حمایت کنند. ما تمام جان و توانایی خود را برای گرفتن مدال می‌گذاریم و توقع داریم نیم نگاهی هم به عملکرد ما بشود و روحیه کاراته کا‌ها را بالا ببرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا