طباطبایی: کادر فنی پخته و ورزشکاران با انگیزه‌ای داریم

رئیس فدراسیون کاراته گفت: تیم خوب و باتجربه، کادر فنی پخته و ورزشکاران با انگیزه‌ای داریم که به خوبی هم حمایت می‌شوند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حسن طباطبایی در گفت‌گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: سال ۲۰۲۰ را با کسب ۵ مدال طلا و یک برنز در کاراته وان شیلی شروع کردیم که امیدوارم یک مقدمه خیلی خوب باشد.

وی افزود: در سال مهمی قرار داریم و امتیازات خوبی در شیلی برای کسب سهمیه المپیک جمع کردیم، اما هنوز مسابقات مهم دیگری پیش‌رو داریم. الان ورزشکاران در فرانسه هستند و بعد از یک هفته اردو باید در مسابقات کاراته وان پاریس شرکت کنند. سپس به تهران می‌آیند تا اواخر بهمن به مسابقات امارات اعزام شوند.

رئیس فدراسیون کاراته گفت: دو مسابقه مهم دیگری که تا پایان سال پیش‌رو داریم مسابقات سالزبورگ اتریش و مراکش خواهد بود و بعد از آن تا حدود زیادی وضعیت سهمیه‌های المپیک مشخص خواهد شد. هر کشور حداکثر ۳ مرد و ۳ زن در کومیته و یک مرد و یک زن در کاتا می‌تواند کسب سهمیه برای المپیک ۲۰۲۰ کند.

طباطبایی در خصوص شانس ایران در این کسب سهمیه‌ها گفت: در کومیته همه سهمیه‌ها را می‌خواهیم و در کاتا هم ناامید نیستیم. در حال حاضر ظرفیت خوبی در کومیته داریم و بهترین نتیجه سال ۲۰۱۹ را در بین تمام تیم‌های جهان گرفتیم. تیم خوب و باتجربه، کادر فنی پخته و ورزشکاران با انگیزه‌ای داریم که به خوبی هم حمایت می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما اعزام‌های زیادی در کاراته داشته و داریم که بدون حمایت سلطانی‌فر و صالحی‌امیری ممکن نبود، بخصوص اعزام به شیلی که بسیار پرهزینه بود و خدا را شکر روسفید شدیم. امیدوارم با وجود تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه کشور وجود دارد این حمایت‌ها تا المپیک ادامه‌دار باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا