آقای رییس کم آورد!

بله درست خواندید؛ شنیده از این موضوع حکایت دارد که آقای رییس شش میلیارد بدهی بالا آورد، حال اگر این خبر درست باشد باید پرسید با درآمدهای میلیاردی فدراسیون، چرا فدراسیون کاراته باید این میزان بدهی داشته باشد؟

به گزارش کاراته نیوز، سایت فدراسیون کاراته در آخرین خبری که از تعداد ثبت نام شدگان سامانه فدراسیون کاراته اعلام کرد، عنوان داشت که نزدیک به ۷۵ هزار کاراته کا در سامانه فدراسیون کاراته ثبت نام کردند که طبق محاسبه ای سرانگشتی با احتساب مبلغ ۵۰ هزار تومانی هزینه ثبت نام، فدراسیون کاراته مبلغی نزدیک به چهار میلیارد تومان درآمد خالص از سامانه فدراسیون بدست آورده است.

اما براساس شنیده ها، طباطبایی و کادر مدیریتی اش مبلغی بالغ بر شش میلیارد تومان بدهی تا به امروز برای کاراته به ارمغان آورده اند. البته اگر به گذشته یعنی زمان سرپرستی طباطبایی برگردیم، متوجه می شوید که این مطلب چندان هم بیراهه نیست. چراکه فدراسیون کاراته در مدیریت اول خود و در مدت زمان سرپرستی سید حسن طباطبایی مبلغی نزدیک به سه میلیارد بدهی در مدت زمانی شش ماهه برای کاراته به ارمغان آورد و به دلیل ریخت و پاش های خود برای تیم ملی بزرگسالان در آن برهه لقب مردی از جنس طلا  را از برخی ملی پوشان دریافت کرد . پس خیلی تعجب برانگیز نیست که طباطبایی در طول مدت زمان یکساله مدیریتش بدهی ای شش میلیاردی روی دست فدراسیون بگذارد.

آنهم زمانی که طبق مصاحبه محسن آشوری در زمان انتخابات سال گذشته، فدراسیون بدون هیچگونه بدهی ای به دست طباطبایی رسیده است. طباطبابی بر پایه ضعف مدیریتی خود و اطرافیانش نه تنها نتوانست  هیچ اسپانسری وارد کاراته کند بلکه با مبالغ بدست آمده از فروش احکام، سامانه های بازیکنان، داوران و مربیان و حتی کمک های مالی وزارت ورزش،  نتوانست مسائل مالی فدراسیون را مدیریت کند.

حال با توجه به روزهای نزدیک به المپیک و نفس های آخر رقابت های کسب سهمیه المپیک این ترس و شبهه وجود دارد که فدراسیون نتواند ملی پوشان را به برخی از رقابت های کسب سهمیه المپیک اعزام کند.

البته برخی شنیده ها از این موضوع حکایت دارند که طباطبایی در مدیریت فدراسیون کاراته کم آورده است و درخواست استعفای خود را به وزارت ورزش ارسال کرده است. حال باید منتظر ماند و دید کدام خبر در روزهای آتی تایید خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا