اسپینوز: علاقه‌مندی کشورها برای حضور در مسابقات کاراته وان رو به افزایش است

رئیس فدراسیون جهانی گفت: طی این سال ها شاهد بودیم که علاقه‌مندی به حضور در مسابقات کاراته وان هر روز از سوی کشورهای مختلف در حال افزایش است.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طی چند روز گذشته اسپانیا میزبان مسئولان برگزار کننده مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۹ بود، این جلسه در شهر مادرید برگزار شد تا روند رو به رشد کاراته در سال ۲۰۲۰ میلادی همچنان ادامه داشته باشد.در این جلسه، تمام مسابقات برگزار شده در سال ۲۰۱۹ میلادی توسط گروه حاضر در جلسه آنالیز شد. در جلسه مربوطه آنتونیو اسپینوز، رییس فدراسیون جهانی کاراته نیز حضور داشت و نمایندگان شهرهای پاریس، دبی، مادرید، اتریش و مسکو نیز حضور داشتند و فقط نماینده کشور مراکش در این جلسه غایب بود.

 

آنتونیو اسپینوز، رییس فدراسیون جهانی کاراته با حضور در این جلسه، اظهار داشت: ۶ مرحله مسابقات لیگ های جهانی کاراته وان در سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد که ۴ مرحله از این رقابت‌ها جزو مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو است. برای حضور در این رویدادها بسیاری از کاراته‌کاها به شدت علاقه مند هستند و منتظرند تا این مسابقات شروع شود و روی تاتامی بروند. طی این سال ها شاهد بودیم که علاقه مندی به حضور در مسابقات کاراته وان هر روز از سوی کاراته‌کاهای کشورهای مختلف در حال افزایش است.

 

وی افزود: من مطمئن هستم که این فرآیند هر سال با قدرت پیش می رود تا با یک توجه ویژه‌ای از سوی هواداران، اسپانسرها، رسانه‌ها و سازمان های ورزشی جهان روبرو شویم.

 

مسابقات کاراته وان از سال ۲۰۱۱ شروع شده و در ادامه این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ شهرهای مسکو، مادرید، رباط، سالزبورگ، دوبی و پاریس میزبان این مسابقات خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا